Çalıştığı markete gelen toptancılar la müşterilerle çok laubali olan sevgilimi kac kere güzel bir şekilde uyardim, buda toptancinin bitanesi el şakası yaptı diye basladi , o tavizi vermese olmazdı diye düşünüyorum. ve hala aynı hareketlerine devam ediyor. ailesiyle tanışmıştık nisanlanacaktik fakat ayrılalım bizden olmaz dedikçe uzatiyor onu seviyorum fakat olmayacağına eminim artık unutmak için ne yapmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Guncell
Sevdiğiniz fakat ayrılmanız gereken birini unutmak için ne yapmak gerekir?
Ya bazen kibarlık ve iyi davranışı erkekler flört olarak görüyor. Sizde ki durum böyle olmasın? Benim de sevgilim var ama iş yerinde ki insanlara karşı da iyi davranıyorum selam veriyorum gülümsüyorum. Bence bunda kötü bir şey yok aklım kalbim hepsi sevgilimde ondan başkası zaten umrumda değil. Müşterinin yaptığı ayıp ama sevgilinin suçu değil ki. Erkeklerin çoĝu biraz yüz verince şımarıyor flört sanıyor.
Davranışları sadakatsizliği haykırıyor. Geride kalanları kurtarmak için ikna etmeye çalıştın ama o ısrarcı. Numarasını engelle ve varlığını bile hayatından sil.
Geçende de görmüştüm sorunu bu kızdan Bi halt olmaz kardeşim. Yipranirsin yol yakinken Sal gitsin. Müşteri bahanesiyle herkesle flörtöz konuşan kadından hayir gelmez
0
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Ayrılalım dedikçe üstüme gelip her defasında gözümle denkgelince bahaneye bak ben gulmussem eglenmissem müşteriyle nolmuş sevgimmi eksilmiş diye üste çıkması uyuz ediyor
Onun derdi herkesle flortoz konuşup mesafe koymadan eğlenmek senin de buna ses çıkarmayip onu kabullenmen. Bi de araya sevgi mevgi laflarini dile getirip duygusal yönden sana kendini acindiriyor. Seven Bi kadın hele ciddi iliskideyse erkeklere karşı mesafeli olur.
İnsan lanet ediyor usta yeminle varya, gelen müşteriye gülme diyen yok hoş geldin besgittin deme diyen yokta gülmek var gülmek var , gözümle karşılastigim halde inkar etmesi vsrya
bende bişey sormak istiyorum bir erkek neden numara silmez ayrıldıktan sonra
0
1 Yorumla
Soran
+1 yıl
Bir sebebi yok ben silmistim kendi tutmuş geri kaydetmiş , ama genel olarak sorarsan takmadigindan olur , yarın yine belki yazarım diye olur , durumlarına bakmak istediginden olur