
Evet, anlık eğlence/takılma/heyecan vs. güzel oluyor da... Bu yaz aşkları devam edemiyor mu yav? Neden hep bitmeye mahkum sizce? :D

Evet, anlık eğlence/takılma/heyecan vs. güzel oluyor da... Bu yaz aşkları devam edemiyor mu yav? Neden hep bitmeye mahkum sizce? :D
Yaz aşkı diye bir şey yok benim için.. bunu genelde çapkın olanlar ya da sürekli flört düşünenler uyduruyor.. mevsime göre aşk yapılmazki.. hadi yaz geldi yaz aşkı bulayım sevgili edineyim düşüncesi çok saçma
Keşke geçici olan sadece yaz aşkları olsaydı. Şimdiki aşklarda mevsim fark etmiyor..
Teşekkürler
Ricalar:)
Geçiciyse aşık olunmamistir bence.
Teşekkür ederimm
Ricalar
Cevap
5Cevap
Her aşkın bir raf ömrü vardır, yaz aşkının biraz daha kısa oluyor..
Yaz bitince bittiği içindir belki de adı yaz aşkı...
Havalar soğuyunca gönül yayları gerilir yaz aşkları da biter.
Yaz aşkı güneş yanığı gibidir, ilk başta tatlı gelir sonradan acısı çıkar kaybolur gider
ne kalıcı ki...
Tatil aşkları için öyle denebilir.
Ben aşkı yaz kış diye ayırmam, aşk aşktır
Bu yüzden yaz bitmesin diyoruz flgkfkkg
gönül eğlenmekliktir onlar sjdj
Kişiden kişiye göre değişiyor
Değil ama güzel olan yanı o sanırım
Olabilir.
Evet geçici
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?