Sevgilim çok sinirli. Hemen sinirleniyor bana kötü davranıyor amma sakinleşince her şey çok iyi oluyor?

Nişanlıyız, bazen fazla sinirli olduğunu düşünüyorum. Aile dostuyuz ve birbirimizi seviyoruz. Fakat hemen parlıyor. Biraz geçiyor siniri geçiyor ve iyi oluyoruz. Sinir anında çok korkuyorum, beni çok kırıyor kırıcı sözler söylüyor. Canımı acıtmak ister gibi. Sinirli olmadığı anlarda sevgisini fazlasıyla hissediyorum. Öneriye ihtiyacım var, ne yapmam lazım? Şimdiden teşekkürler.
Sevgilim çok sinirli. Hemen sinirleniyor bana kötü davranıyor amma sakinleşince her şey çok iyi oluyor?
Cevapla