Araştırmalar, ilişkide kadının yaşının büyük olması o ilişkiyi sorunsuz götürdüğünü anlatıyor... ee günümüz de görüyoruz doğrumu gerçekten kadın büyük mü olmalı?

Araştırmalar, ilişkide kadının yaşının büyük olması o ilişkiyi sorunsuz götürdüğünü anlatıyor... ee günümüz de görüyoruz doğrumu gerçekten kadın büyük mü olmalı?

Alıcısına hayırlı olsun ama ben dahil büyük çoğunluk kadının yaşça küçük olmasını, gençliğin avantajının ilişkiye katacağı dinamizmle, daha sağlıklı ilişki kurabileceğini düşünüyor. Tabi biyolojik evrim doğurganlık temelli yaklaşır olaya orası ayrı bir mesele.
Ben bu konuya yanlış taraftan bakıldığını düşünüyorum. Bazı kadınlar dominant taraf olmayı sever, hayatlarındaki erkeklere de anne iç güdüsü ile yaklaşırlar. Bazı kadınlar da olgun erkek sever, hayatlarındaki erkek sorun çözücü olsun ister, bu kadınlar kendi yaş grubundakileri bile çocuksu buldukları için zaten kendilerinden küçük erkeklerle evlenmiyorlar. Bu durumda küçük erkeklerle evlenenler ilk gruptaki kadınlar oluyor onlar da kendi kriterlerine göre doğru bir evlilik yaptıkları için mutlu oluyorlar. İkinci gruptaki kadınlarsa erkeklerin çoğu olgun olmadığı için sıkıntı yaşıyor. Bence bu tamamen beklenti meselesi, evleneceği adam olgun olsun isteyen bir kadın gidip 10 yaş küçük biriyle evlenirse mutlu olamaz.
Cevap
34Cevap
Büyük kadın ilgi alanına girmiyor 😂
Yaşın bu konuda bir etkisinin bulunduğunu hiç düşünmüyorum. Görüldüğü üzere kaç yaşında insanlar olgunluk bakımından fazla gelişememişler. Yine görüyoruz ki kaç yaşında gençler, bu yaş bakımından olgunluğu tamamlanması beklenen insanları olgunluk mevzuunda geçmişler. Bu; iki insanın birbirine uyumlanması, birbirlerini anahtar kilit gibi tamamlamasıyla birlikte nikahla sonuçlanabilecek bir durum. Yaş konusu belli noktalarda önemli olabilir, herkesin aklına getirebileceği durumlar bunlar, yazmaya lüzum görmüyorum. İki gönül hakikatte bir olunca, aralarına bir kağıt inceliğinde dahi uzaklık giremez. 😌
Erkek olgun olursa, babalık duygusu daha gelişmiş olur. Çocuklarla daha iyi anlaşma durumu olur. Bu durumda kadının olgun olması, olgunlaşmamış erkekle olması; çocuğu olacak insanlar için zorlu bir süreç olur. Kadın çok yıpranır ve yorulur. Depresif hissetmesi de bir tık yüksek olur. Olgun olmayan erkek çevrenin etkisinde kalacağı için, ilişkiyi yürüten sadece kadın olur. Bu kadına en büyük zarardır. Gerek yok.
Yani kalpler birbirini sevmişse gerek kadın büyük, gerek erkek büyük olsun farketmiyor.
Ancak şöyle bir durum var ki ülkemizde erkeklerin kendinden büyük bir kadınla birlikte olmasını kusurlu görüyor. Nedendir bilemem maalesef. Sadece saçma buluyorum. Erkek kendinden küçük kadınla birlikte olunca sıkıntı olmuyorsa kadın kendinden küçük erkekle birlikte olunca sıkıntı olmaz
60’lık fıstık kadına 30’luk versek tamamdır.
2 3 yaş belki tolere edilebilir ama fazlası bana uymaz
Müslüm gürses ile muhterem nur'un evliliği geldi aklıma muhterem hanım 20 yaş büyük evlilik derkende imza yok gönül bağı sadece aşk belkide böyle bir şey anlatılmaz izah edilemez bazı duygular yaşanması lazım.
nasıl yani kadın benden büyük mü olması gerekiyor şimdi :O
Tercih meselesi tabi.
Bu konuda aşırı katı fikirliyim ama bayağı küçük gösterdiğim için yaşama ihtimalim olabilecek bir durum olur mu diye düşünüyorum 🤔🤔 büyük konuşmak istemiyorum ama üst sınır 4 yaş olabilir en fazla
Orta Yaşım altında kalan erkekler için bekli bir dönem olabilir. Sürdürülebilirliği yok. Orta yaşı geçen erkekler için ise pek mümkün değil. Maddi menfaat olması lazım.
8 yaş fark vardı aralarında, kadın büyüktü, kabul etmedi ilk, adam çok koştu peşinden, evlendiler, çocukları da oldu, boşandılar , kadın sinir ilaçları ile 2 katına çıkmış, çocuk da kadında. Adam zevkinde sefasında
Çok garip bir soru. Yani partnerinden büyük olmasa nikah kıyılmaz mi? Büyük ve belli bir aralıkta olmalı bu yaş farkı? İlginç.
5 6 yaşa kadar ok benim için ama mantık evliliği olacaksa yaş değil paranın mikrarı önemli benim için 🤣🤣
İlişkide kadın büyük olursa ilişki biter erkek büyük olursa ciddi bir ilişki olur. Erkekler geç olgunlaşır.
Ben bu düşünceye katılmıyorum erkek her zaman büyük olmalı
Kadın büyük olursa o evlilik tadından yenmez 😎
Kendimden büyük kadınlar bana hep daha ilgi çekici gelmiştir.
Nikah masası ile yaş arasında bir bağ olduğunu düşünmüyorum...
Kadın zaten evlenmeye meyilli bizim toplumda. İş erkekte bitiyor.
Kadının yaşı değilde yaşattıkları ilişkiyi götürür bence
Ne zaman masaya götürür bilemem ama asla beş yaşı geçmemeli benim nazarımda.
3 4 iyi bence ama kadının yaşı da önemli. 21 25 olmayabilir olgunluk farkı olabilir arada
Anlaşıyorlarsa sıkıntı olmaz ama ben yinede erkeğin büyük kadının küçük olmasından yanayım.
Gittiği yere kadar değil, anlaşabildiğimiz kadar yolu var
Ben en fazla benden iki yaş büyük olur derim sonrası olmaz diye düşünüyorum
belki 1 2 . aslinda buyuk kadinlar daha tadin da yemelik oluyorlar. olgunlasmis ballanmis meyve gibi
Erkek kadına göre daha çabuk yaşlanıyor erkek kadından 3.7 yaş büyük oldumu daha iyi olur.
Erkegin büyük olması daha iyi cünkü erkekler geç olgunlasır
Hayır tam tersi olması gerekiyor
Erkekler kadınlara nazaran geç olgunlaşır
Kadın büyük olunca
Çocuk büyütüyor gibi olur
Ben asla küçük biriyle yapamam diyodum ama zaten erkekler büyümüyo bari çıtır olsun kafasındayım artık lslflslfld
Kadın küçük olmalı. Siz erkekler hemen olgunlasmiyorsunuz. Minimum 5 yaş olmali
Kadının yaşının büyük olması daha büyük sorulara yol açabilir
Kadının ilişkide büyük olmasının tek avantajı maddi olarak çok zengin olurlar
Fazla yaş farkı olmamalı bence kadın 4 5 yaş büyük olursa daha uygun olur
Yaş sayıdan ibarettir sayıya göre kimse kimseden büyük olamaz
İki taraf mutluysa sorun degil
5 yaşa kadar sorun yok bence
Kadın büyük olmaz, olmasın
sahsen buyuk olmak istemem
Valla 5 yaş üstüne teyze derim 😃
Bence öyle olmalı bende öyle düşünüyorum
Kadın çıtır olmalı.
Bence kadın 2 yaş büyük olabilir ilerisi fazla gibi
Kadın erkekten küçük olmalı
Erkek büyük olmalı değil miydi ya
Büyük olmamalı!!!
Yatakta daha çok eğlenir erkek
5'e kadar yolu var
En fazla 5
Kadın neden büyük oluyor
Asgari 5, azami 10 yaş
Büyük konuşmayayım ama bence kadın büyük olmamalı
Kendimden büyük kadınlarla ilgilenmem.
İki yaş fark olursa
Karı büyük olmamaöı
Farketmez
30 yaşa kadar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?