Tabiki yalnız bırakmam
Hayır ayrılırım
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Eğer karakteri aynıysa asla yanından ayrılmam.
Ancak bazı insanlar hafızalarını kaybettikten sonra karakterlerinde büyük değişiklikler olabiliyor. Bu tarz bir durumda ne yaparım bilmiyorum.
Cevap
20Cevap
Ona yardımcı olurum ayrılmam ve onu yalnız bırakmam benim kitabımda böyle hareketler yazmaz.
Hayır tabi ki de sevgilimden hiç bir şekilde ayrılmam ben
Sevgilim olsaydı ve böyle bir durumun içinde olsaydı yanında olurdum da hafıza kaybına da çok yapılacak bir şey yok ya
Ona daha çok sahip çıkarım. Onun beni hatırlaması için daha çok onunla konuşurum ve daha çok severim
Yardımcı olurum neden ayrılayım kötü gününde yanında olmayıp sadece iyi günlerde yanında olursam o zaman ilişkinin ne anlamı var ki
Duygularınıda kaybettiyse bırakmakta başka seçenek kalmaz.
Sadece iyi günde değil kötü günde de yanında olurum
Hosuma gider kaybetmesi sevdigi şeyleri bildigimi bilmedz
Durmak yok yola devam
Devam ederim bizde kötü oldu düştü kalkti yok ölene kadar devam
Kendime tekrar aşık ederim😄
@helene1 bide olmuyormuş aşık uğraşıyorsun o kadar düşünsene gidip başka kıza tutulup aşık oluyor 😄
Böyle şeyler sormak nerden aklınıza geliyo ya
Ayrıl ne? Ayrılsam tanıycan mı abi, ayrılsam tanıyacak mısın?
gören de kimsesiz bir sevgilin var sanacak. bırakır gidersin
Yalnız bırakmam diyenlerin hepsi kolpacı sizin kolpanızı yesinler
Beni aldatırsa ayrılırım 😃
Tekrar aşık ederdim öyle bir film vardı
Bir daha aşık ederim
Ayrılmam yanında olurum
devam ederim ne yapayım kadının kafa gitmiş
Yeni haliyle daha çok severim belki babası olduğumu anlar hayat bu
hemen aldatıp terk ederim
Neden böyle bişey yaparsın
Hafızasını kaybeden o, ben değilimya
Tamam işte sevgilin dedim zaten soruda
O yüzden bırakmam demeye çalışıyorum
Seni hatırlamayan biriyle ilişkine devam mu edicem
edicen olucak
Elbette, o beni unuttu ama ben onu nasıl unutayım, hem de zor durumdayken
tabikii birakmammm
Zor soru, duruma göre karar veririm
Amannn bu maviler de ne iyi niyetli gözlerim yaşardı🤣 inanmış gibi yaparız durum sorun yok🤣
Bu konuyla ilgili the vow filmi var izleyebilirsin
hayır ayrılmam
Bırakmam hatta daha çok ilgilenirim
Yanlız birakmam
Hiç çekemem
O ayrılır zaten az bekle 😅
O kim valla bende ilk kez gördüm
Kimi ilk kez gördün sjsjsjw
Kızın biri ben senin manitanım hafızanı kaybettin diyor o kim manyak kız ya
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?