Ben direk her yere benzin döküyorum 😅

Ben direk her yere benzin döküyorum 😅

Ben yapı olarak yapıcı ve çözüm odaklı biriyim. Genel olarak insanalr da değer verdikleri insanla tartışırken özenli davranmalı elinden geldiğince. Ortada yalan ihanet şiddet büyük bir saygısızlık yok ise çözüm odaklı konuşulmalı. Ve sıfat ne olursa olsun arkadaş sevgili akraba dost tartışma çözüm odaklı sonuclanmadiysa kişilerden biri hakaret şiddet eğilimi kısmına gelmişse ilişki sonlandirilmali.
Sen yazmazsan ben yanmazsam nasıl çıkarız aydınlığa der, körükle devam.
Yansın dünya aman.
Ne kadar doğru
tavuk şişle giderim hemen iki çevirir lavaşa çeker yerim
Deme tavuklardan iyi arkadaş oluyor satmıyorlar 😅
Kes 😅
Mutlaka sakinleştirip çözmeye çabalarım. Ama bu demek değil ki yüzeysel bir sakinlik adına herşeyi halı altına süpürelim. Kötü niyet varsa sinirimi görmesi lâzım karşımdakinin, çünkü uzun süren sabrımdan sonra haklı gazabım gelir.
Cevap
21Cevap
Haklıysam savaşırım 😂
Haksızsam da savaşırım Allah Allah 😂😂
Yay kadını itemi 😅
İyi ki 🤝🏻😂
✌️😅
Atarlı giderliyim ben ya daha da yakarım büyük ihtimal
Tartışmayı severim, varsa bir ateş en üst noktasına erişmesine yardımcı olurum..
Ben tabi k ide tartışmada sakin kalırım.. ve alttan alırım elimden geldiğince
Önce iki tarafı dinleyen ancak elinde bir kova su ile bekleyen tarafım.
Su her zaman işe yaramıyor kızgın yağ üstüne bi su dök bakalım ne oluyor

Benim için mühim olan arz-ı endam ve zevki şakşak konu budur, harici tartışmada keyif alamıyorum.
Söndürme tüpüyle giderim
Tüpün bozulsun helene 😄
kiminle ne konuda kavga ettiğime bağlı :)) bi de moduma bağlı yaa. bazen çok uzlaşmacı oluyorum bazen çok gıcık oluyorum :)) artık eşref saati mi değil mi meselesi biraz bu
Olabildiğince polemikten uzak durmaya çalışır saygı duymaya çalışırım. Ama haklı olduğum ve karşımdakinin tavırları artistlik boyutundaysa, boyunun ölçüsünü veririm.
Söndürme tüpüyle giderim. Çok ileri giderse olay benzin döker iki tarafı da yakarım. Ama bu aşamaya gelmem biraz zor 😊
Eğer benim damarıma basıldıysa söndürme tüpünü düşünecek halim olmaz. Onun haricinde tartışmalardan daha yapıcı arabulucu olmaya çalışıyorum
Benim tartışmalarım sinirim saman Alevi gibidir öpülünce geçer :D
Tartışma konusuna göre değişir o durum ya :D
Eğer ben suçluysam söndürme tüpü o suçluysa ateşe körükle giderim 😅
Kenardan bir dolduruşa getiririm gülme amaçlı 😄
Soğukkanlı biriyimdir sakin kalırım anlamaz ise o an çeker giderim ya da konuşmayı bitiririm
Ne istediğime bağlı kavga etmek istiyorsam topla tüfekle
Elimde gaz bidonu ve çakmakla bekliyorum ben
Yak gel 😅
Anlamaya çalışırım. Anlam veremediğim yerde sessizce giderim.
Olması gerekenler giderim yani yangın tüpü
Her ikisi genellikle ateşe körükle
Yok direk ben giderim kökten çözüm 👻🤠
Uzaklaşıp sakinleşmeyi
%90 pasif agresifimdir.
herkes pire için yorgan yakar. Bense evi
Haklı isem kimse beni surturamaz
Kiminle ne için tartıştığıma bağlı.
Genelde söndürücüyüm. :D
Ne söndürmesi alev alsın 😂
Her zaman sakin olmayı seviyorum
ıntikam soğuk yenen bir şey 😉😉
Tartısmam ben.
Enerjiyi doğru yöne yönlendiririm
Allah ne verdiyse dalarız 😁
Söndürme olması lazım
Karşıyı en çıldırtan şey senin sakin kalmandır😉
İtfaiye arabası 🚒
Haklı veya haksız olma durumuna göre değişir
Ateşe körükle
Körükle
Körükle gıtmam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?