Çocukla yakınız hatta kızı Sevmediğini söylüyordu bayramın 1. günü ev boştu kendi dedi oturalım içelim kabul ettim bende çünkü ben bu çocuğun yakın arkadaşını seviyorum biliyo sırf oyuzden de kabul ettim biseyler anlatır diye geldi sevgilisinin haberi yok içiyoruz işte sarhoş olmuş bu benimde biraz kafam güzel dudağıma yapısıverdi bende o anla anlamadim ne olduğunu bile karşılık verdim sonra oturduk konuştuk görüşmem ben dedim görüşmeye devam edelim olmazsa keseriz muhabbeti dedi zaten cocugun sevgilisi ben 2 3 kişi daha takılıyoz hep sevdiğim çocuk da var ortamda hep neyse buluştuk yine ortamda kızın yüzüne bakamıyorum ama belli etmiyorum bugün iste konuştuk dedi ben yapamıyorum oyuzden 3 gündür gelmiyorum bende dedim tamam sıkıntı yok görüşmeyelim ortamdan çıkarım dedim sonra r yaptı sen napicaksin falan gelmem dedim bu kadar basit dedim işte istiyorsan görüşelim sen kendini nasıl hissediyorsun kızın yanında falan kötü hissediyorum ama konuştuk gorusmiycez dedin bitti dedim eğer çağırmaya devam ederse napiyim gidiyimmi sevdiğim çocukla olursa ne yapicam
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Kadın Emeği
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
4Cevap
Bir süre gitmesen iyi olur
Evet öyle sindirine kadar yediremiyorum çünkü kendimden utanıyorum
Heyecanını yaşamışsın devamı gelir bu maceranın
Hayir nereye geliyo
Çok geçtik bu yollardan ister istemez geliyor devami
Cocukla yakınlısınca ne hıssettın?
İşte en utandığım şey bu bak 20 yaşındayım 1 tane sevgilim oldu flört bile yapmadım bi çocuğu sevdim 6 aydir peşinde koşuyorum sırf çocuk için yakın oldum yakın arkadaş oldum çocuk istemedi beni ama yakinlasinca gerçekten biseyler hissettim konuştum bugün onunla da bende hissettim ama olmaz dedi zaten olsun diye demedim dedim bide ikide bir sevdiğim çocuğu sordu durdu konustunuzmu yalnız kaldinizmi ne yaptınız diye
Cocuk sen kararsız oldugun için net konusma yapamamış. Bence net olmalısın. Evdekı yakınlasma ve sana davranışı guzelse bence denenebilir. Ama arkadaslıklarınız bıtıcek dıgerlerıyle
Çocuğun sevgilisi var işte bundan utanıyorum herkesi silip ikimiz kalmamız lazim çok büyük bi karar ayni ortamda bulununca da ben sevdiğim çocuğun yanında oluyorum o sevgilisinin yanında birbirimize bakıp duruyoruz yanımızda başkaları aklımızda birbirimiz var ben anlamıyorum kendimi çok kötü hissediyorum hiç böyle bi insan olmadim ilk defa böyle birsey başıma geliyor
O zaman cocuga dıyeceksin ki: bak bu yaptığımız yanlıştı kendımı kotu hissettirdin nedeni ise sevgilin olması. Ben bu sekılde alkol cesaretiyle sana eslık ettim ama hataydı. O kıza ayıp ettim. Ya bunu unutucaz ve mesafe koycaz. ya da sevgılınden ayrılcan bı süre sonra yakınlascaz ve bunu cevremıze hissettircez normallestırcez dıyeceksin
Kendi dedi zaten ya hiç bisi olmamış gibi ortam içinde buluşmaya devam edicez ya da kescez bende keselim dedim sonra r yaptı şimdi bu flörtümle yan yana görecek bi de aynı ortamda onun yanında sevgilisi benim flortum iyice manyak olucaz ikimizde öyle degilmi anlayamıyorum biseyler hissediyomu hissetmiyomu
Hayır net bı karar vermeden gorusmek sacmalık. Sana saygısızlık yapıyor
Boyle sürecek bakalım ben görüşmem dedim bana bıraktı ama gidicem flörtüm le görsün belki verdiği karara pişman olur
Senın bı durusun olmalı. Adam ıkı ıcmeyle opup sıradanmıs gibi davranması bence sana saygısızlık yapıyor kabul edılemez. Soyle dusun sevmedıgı kız arkadaşından ayrılıp senle olamayacak kadar g. t biriyse neden buna kalkısıyor
Yakın arkadaşı var işte benim onu sevdiğimi de biliyordu 6 ay ben ona bunu anlattım herkesi silmesi gerekiyor benle olabilmesi için kızla da biz aynı ortamda bulunduk hep ben gittim sevdiğim çocuğu anlattım
Eger kızdan vazgecmezse karaktersiz biri hata oldugu net. Guvenmemen gerektıgını anlaman lazım. Dıger flortoz dedıgin cocuk zaten cacık ve buyuk ıhtimalle flortunun bu olaydan haberı vardır.
Yok haberi yok çocuk beni seviyo Şu an zaten onunla benim hakkımda konuşamadığı için bana sorup durdu bugünde naptiniz ne ettiniz diye çocuk duysa zaten herkese tekmeyi koyar gider öyle biri yani düşündüğün gibi degil
Senı sevdıgını dusunuyorsan bakalım sevgılısınden ayrılacak mı gorcez? Helekı anlattığına göre toksıt bı ılıskı. Ayrılmak ıcın herhangı kolay bı sebep bulup ayrılabılır. Ama yınede ben olsam guvenmem
Güvenmiyorum zaten aynen dediğin gibi sevgilisinden ayrilicakmi gorucez
Tavsıyem baskı kurma bırak. Iletısıme gecme. Bunları ıstememın sebebı ise bakalım ne yapıcak? Rengini belli eder. Sende ona göre sekıllendırırsın ortamı. Yönetim suanlık onda
İşte o da bana atmak istiyo yönetimi ben kabul etmedim zaten bakalım ne yapicak haber edicem mutlaka
Eger kız oyalamak ve kızdan ayrılmak gibi dusuncesı yoksa. O gruptan uzaklas ve degerını bılen kişilerle bırlıkte ol. Sırf bır cocuk ıcın çırpınma kendı degerının farkında ol.
Öyle yapicam ve bu 6 aydir peşinden koştuğum çocuğa da bi şans vermek istiyorum eğer olmazsa uygun bi dille söylerim
Hayatım 6 aydır pesınden koşmak ne demek ya. İkna ettin dıyelim ve ilişki baslasa sen direk cepte olan ve -3 skorla bı ılıskıye baslıycaksın kısa süreli bı ılıskı olacak
Gitme tabiki ya bu sefer daha ilerisi olursa
Yok tek zaten bulusmuyoruz hep 6 kişi sevgilisi de var bunların içinde benim sevdiğim çocuk da var
Sen bilirsin o zaman sevdiğin çocukla konuşsana
Ben o çocuğun peşinde çok koştum zaten ona sinirliyim bu olay yaşandı ertesi gün bana döndü manita değiliz flört gibi biseyiz bu zamanı mı bekledi diyorum köpek gibi koştum peşinden 6 ay birine yan gözle bakmadim o günde zaten onun için buluştum
Konuşmaya devam et işte yapacak bir şey yok. Öpüştün mü sen sadece
Evet sadece öpüştük
Sonrasında miden bulandı mı
Hayir
Hoşuna gitti o zaman? Ya devamı olsaydı?
Olmazdı o kadar da değil
Ssrhossun ama sonuçta. Hem bu öpüştüğün çocuk seninle niye bu kadar ilgili.
Bilmiyorum zaten arkadaşımla biz bunun beni sevdiğini düşünüyorduk ama ben bugün konuştuğumda dedim ki bak dedim bunu dedim senden bisi beklediğim için demiyorum sadece sana hiç yalan söylemedim söylemek istemiyorum dedim sonra bana sorup durdun ya neden karşılık verdin diye dedim ben biseyler hissettiğim için karşılık verdim dedim sonra durdu 1 dakika döndü dediki bana umut bağlama dedi zaten baglamiyorum dedim işte çocuk bana döndü dedim değişik hissediyorum emin değilim dedim sonra bende biseyler hissettiğim için öptüm falan dedi işte gerisi detayda yazdığım gibi
Opustugumuzu unut deseydin bu çocuk seninle birşeyler yaşamak istiyor gibi ileri gitmek istemedi mi
Hayir istemedi ellemeye kalktı ittirdim o kadar
İzin versen onuda istermiş işte bence sen bu çocuktan uzak dur
Yok öyle birisi degil o gün oldu sadece devamı olmiycak olmazda
alkol bu belli mi olur? İlk kez mi öpüştün bide
Hemen ayrıl
Ortamdan mi ama sevdiğim çocuğu göremem hep ortamda buluşuyoruz
Bilmiyorum birinden ayrıl işte