Yakin arkadasim vardi erkek sevgiliside var bana yakinlasti ne yapmalıyım?

Çocukla yakınız hatta kızı Sevmediğini söylüyordu bayramın 1. günü ev boştu kendi dedi oturalım içelim kabul ettim bende çünkü ben bu çocuğun yakın arkadaşını seviyorum biliyo sırf oyuzden de kabul ettim biseyler anlatır diye geldi sevgilisinin haberi yok içiyoruz işte sarhoş olmuş bu benimde biraz kafam güzel dudağıma yapısıverdi bende o anla anlamadim ne olduğunu bile karşılık verdim sonra oturduk konuştuk görüşmem ben dedim görüşmeye devam edelim olmazsa keseriz muhabbeti dedi zaten cocugun sevgilisi ben 2 3 kişi daha takılıyoz hep sevdiğim çocuk da var ortamda hep neyse buluştuk yine ortamda kızın yüzüne bakamıyorum ama belli etmiyorum bugün iste konuştuk dedi ben yapamıyorum oyuzden 3 gündür gelmiyorum bende dedim tamam sıkıntı yok görüşmeyelim ortamdan çıkarım dedim sonra r yaptı sen napicaksin falan gelmem dedim bu kadar basit dedim işte istiyorsan görüşelim sen kendini nasıl hissediyorsun kızın yanında falan kötü hissediyorum ama konuştuk gorusmiycez dedin bitti dedim eğer çağırmaya devam ederse napiyim gidiyimmi sevdiğim çocukla olursa ne yapicam
Yakin arkadasim vardi erkek sevgiliside var bana yakinlasti ne yapmalıyım?
Cevapla