Arkadaşlar ben fakülte birincisiyim. Öyle okuldaki herkes de beni tanır. Bir çocuk vardı benden üç sene boyunca haşlanmış bana açılınca da biraz tanımak isteyip şans verdim. Vermez olaydım. Çocuk benim memleketten ve beni aşırı seviyor. Sürekli iltifat ediyor. Sarılıyor ama Allah affetsin çok kötü kokuyor. Ağzını yaklaştırıyor midem alt üst oluyor. Defalarca bağırdım kavga ettim yine dibimden ayrılmadı. En son kırdığımı düşünüp yanaştım ancak yakınlaşmak istedi ağlamaklı oldu ben de teselli edeyim derken öpüştük. Yanından ayrılınca midem bulandı ve kustum lavaboda. İlk dokunmaydı benim için kendimi kirlenmiş gibi hissediyorum aileme bakamıyorum onun yanında ağlama krizine girdim. Şimdi ders çalışamıyorum arkadaş olarak kalalım diye mesaj attım biliyorum yine yanıma gelmeye çalışacak kendimden iğreniyorum ne yapmalıyım
Güncellemeler
+1 yıl
Hoşlanmak***
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer