
Sanaldan hoşlanıp buluştuğunuz kişi, fotoğraflardaki gibi çıkmasa ne yaparsınız?

Sanaldan hoşlanıp buluştuğunuz kişi, fotoğraflardaki gibi çıkmasa ne yaparsınız?
Ben sanaldan genellikle buluşmam aşk olarak.. arkadaş olarak sadece buluşurum. bunun dışında zaten tipe bakmıyorum.. ama yine de insanın bu kadar makyajla kendini değiştirmesi de doğru değil. bu mesela zengin olmayan birinin zenginim demesi gibi bir şey
Bunu:
Cevap
5Cevap
Bir daha görüşeceğimi sanmıyorum , zaten buluşamayanlarda bu yüzden bulaşamıyor
Tepkim ekte;
https://youtu.be/BkzaYsGk4oM?si=wo5ZqdOuFK7otAQpahahha
Görüntülü konuşmadan buluşmayın bence ahdja kimseyi dolandırmaya gerek yok
Görüşmeden önce görürüz illaki birbirimizi yani, devasa bir efekt kullanmadiği sürece karşıdaki kişi sıkıntı yok.
Düşüncemi söylerim. Yüzüne karşı söyleyecek yakınlığı vermezse mesajda yazarım 😅
Soğurum
Bu beğenmediğim için değil kandırıldığım için.
Olsun senin de burnun güzel derim. Öyle bir şey yaşama ihtimalim olmadığı için😂
Olmaz öyle şey. Fotoğrafta yakuşukluysa, gerçekte de yakuşukludur.
Şok geçirmezsem iyidir.
Yenisi bulunur
Ekspertiz yaptırıyorum ben
Kendimi kiliseye kapatır rahip olurdum
mümkünse o kişi bir daha görüşmicem
Uzaklaştır 🤡
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?