+1 yılTemas bağımlılığı diye bir şey yok Bez Bebek. Yeni mi tespit edildi o bağımlılık. Temas etmeyeceğim, öpmeyeceğim, cinsellik konuşup yaşamayacağım kızla neden sevgili olayım ki ne esprisi var.
Temas bağımlılığı diyorsun. Sokaktaki insandan bahsetmiyoruz. Dokunmadan sevgi mi olur. Ayrıca hiçbir erkek, kadının kendine temas etmesinden bıkmaz. Sizden 19 kat daha fazla testosteron salgılıyoruz. 7/24 seks isteyen canlılarız. Kadınlar sadece ovülasyon dönemlerinde arzulu. O dönemde bile testosteron oranınız erkeğin yüzde 5'i kadar.
Bir kadın bize kendini ne kadar açık tutar ne kadar çok sunarsa, biz o kadına o kadar bağlanırız. Çünkü bu bize karşı duyduğu arzunun ifadesidir. Bir erkek için arzulanmak, ayrıcalıklı bir duygudur. Çünkü kadınlar, her erkeği değil değerli erkekleri arzuluyor ama biz erkeklerde öyle değil. Cinsel seçicilik yok. 18-50 yaş arası kadınların yüzde 99'una arzu duyuyoruz zaten. Geriye kalan yüzde 1 de ya bedensel ya zihinsel engellidir zaten.
İşte bunun için kadınlar temastan sıkılabilir bir süre sonra. Çünkü bir kadın için erkeği ateşlemek, azdırmak mesele değil. Kaşını gözünü oynatması yeter ama kadında doğal arzu yaratmak ancak değerli erkeklerin başarabileceği bir şey.
06 Yorumla- +1 yıl
Var öyle bir bağımlılık
- +1 yıl
Peki kime karşı var. Sadece sevgiliye ya da fbudyye karşı mı var. Genel olarak karşı mı var. Yoksa bütün insanlara karşı mı var böyle bir bağımlılık
- +1 yıl
Var var var nokta
- +1 yıl
Sevgiliye mı genel olarak karşı cinse mı yoksa erkek kadın herkese mi
- +1 yıl
Yok demiyorum Bez Bebek sadece soruyorum kime ya da kimlere karşı var diye
- +1 yıl
Sevdiğim adama sadece ayyy başkalarına niye olsun ki
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(25-29)+1 yılAşk ilişkileri her zaman ters orantılı olur. Sen onu çok severken o seni az sever. Sen onu az severken k seni çok sever. Neden böyle oluyor bilmiyorum ama çok sevmek insanı üzüyor. O yüzden sevdiğimiz kişiyi kaybetmemek için kendimizi kaptırmamamız gerekiyor severken. Eğer onsuz yaşamayaz hâle gelirsek çok kötü olur. Ama bu seferde karşı taraf beni sevmiyorsun diyor. Hâlbuki çok seviyorum ama nefsime hakim olmak istiyorum çünkü uzun süre boyunca hem ben hem o üzülmesin diye. Ama yanlış anlıyor o kişi 😔
00 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 3,9b cevap paylaştı. Niye bıktırsın ki
O bıkmasında.
Hep temas bağımlısıyım diyorlar aradan bir süre geçince dipdibe hep olmak güzel değil demeye başlıyorlar. Ya göründüğün gibi ol ya olduğun gibi görün yani takla atmanın ne manası var
10 Yorumla
Aşk İlişkileri konusunda 4,6b cevap paylaştı. Sevdiğim kadın dışında kimseyle temas kurmayı sevmiyorum, çocukluğumdan beri böyle, buna annem de dahil. Sanırım bu eksikliği sediğim kadında gidermeye severim bu yüzden problem değil.
00 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
107Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 5,9b cevap paylaştı.
+1 yılArtık çıtayı aştı ise sıkar dozunda güzel her şey..
20 Yorumla
u +1 yılSürekli mıç mıç olmayı sevmiyorum. Temas bağımlısı olmasın yani.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 16,9b cevap paylaştı.
+1 yılFiziksel temastan çok haz etmem ama aşık bir ben bu durumdan rahatsız olmaz..
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 37,4b cevap paylaştı.
+1 yılSevgiljm bana hep temas edebilir
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 64,6b cevap paylaştı. Temas bağımlısıyım severim
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılHayır beni bıktırmaz neden bıktırsın :D ama evlenmeden cinsellik olmayacağını bilmesi lazım ki öyle biriyle zaten sevgili olurum sadece
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 8,1b cevap paylaştı. Yazın terletir ya. Tenhada temasa tamam ama her zaman olmaz.
213 Yorumla- +1 yıl
Olur olur sjdgsdf
- +1 yıl
Yok yok kolay olur 😀
- +1 yıl
Amaç o zaten olur olur 😀
- +1 yıl
Yok ya takılıyorum 😀
- +1 yıl
Sjshdfd
- +1 yıl
😂😂😂
Temas bağımlısı biri olarak, sıkılmak bıkmak ne kelime bayılırım diyorum. 🤣
51 Yorumla- +1 yıl
😂😂😂 aynı ben
+1 yılBilmem evliyim sevgilim olmadı ama hayalimdeki kadının tam teris bı kadinla. buda beni üzüyor. Hayalim ise 1.70 ince bel belengore büyük ve hafif geniş kalça dolgun olacak. Bacaklarda yuvarlak olacak
15 Yorumla- +1 yıl
Elimizde kalmadı öyle 😂gelince haber vereceğiz
- +1 yıl
Aşık oldum hiç sevgilim olmamıştı tecrübesizlik cahillik masumluk hiç yasamadigim bı duygu aşık olmayı ben istemedim. Hikaye uzun. Ona onu begenmedigimi de söyledim uygunca ne o vazgecebildi. ne ben
- +1 yıl
Ya arkadaş herkes aynı soruyu soruyor siz Aşkı sadece güzellik olarak mi tanimliyorsunuz? Bir insan birisine kalp güzelliği sirinligi iyi birisi uyumlu olduğu için aşık olamaz mı benimki büyü gibiydi yüzü çok tatlıydı ama fizik kötüydü bunun farkındaydım ama vazgeçemedim. Leyla Mecnun aşkında Leyla cirkinmis Mecnun yakışıklı ama Mecnun dağları delmis onun için.
Seks esnasında olan temasa hastayım. Fakat durduk yere sürekli dokunulması hoşuma gitmez.
23 Yorumla- +1 yıl
Hııı inandım
- +1 yıl
Çok geç
- Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
+1 yılBen de temas bağımlısıyım. Saçlarla hafif hafif oynarım, boynu okşarım, eli kolu tutarım, elimi beline atarım vs. yeter ki sevdiğim biri olsun 🥰🥰🥰
20 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,7b cevap paylaştı.
+1 yılAy yok hoşuma gidiyor aksine, sürekli sarılıp elimden tutsun. Temas bağımlısı olmazsa sen beni sevmiyorsun isimli ağıta geçerim
16 Yorumla- +1 yıl
Seninkinin yorumuna bakıp bi ayar ver istersen shdfsdsfs
- +1 yıl
Haftasonu görüşüne uygun davranıcam bakalım temas bağımlısı değil ya elini cebine koyup yürüsün 🙃
- +1 yıl
@bynarcos
- +1 yıl
Aynen öyle sjdgdfd çok tatlısınız siz yaa😍 maşallah
- +1 yıl
Napayım elimi tutmayınca beni cami avlusunda unutuyorsun🥹😭 başkaları gelip kaçırsın mı beni
- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s +1 yılTemas hiç sevmem, sevgilim temas bağımlısı. Çok hoşuma gidiyor şahsen
22 Yorumla- +1 yıl
Sevmem ve seviyorum dedin anlamadım tam
- +1 yıl
Normalde temas sevmiyorum ama sevgilimin temasını seviyorum yani. Bıktırmaz
Aşk İlişkileri konusunda 7,1b cevap paylaştı. Benim adima super olur heleki resimdeki gibi olcaz off diom arayipta bulamadigim ama bikmicak hic bi zaman hatta bi hayalim var eve sallanan sandalye alip uzanip askimida kucagima alip film izlerken oracikta kucagimda misil misil uyuyup kalmasi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 6,5b cevap paylaştı.
+1 yılSevmediğim insanların omzuma parmak dokunuşu bile sinir eder. Sevdiğim insan yanaklarımı mıncırtsa bile ses etmem. Mıncırtmak ne bilmiyorum ama yeni türettiğim bir kelime diye yarın tdk ya gidip tescillettiriyim dfgkjlsd
10 Yorumla Yakın teması severim.
Hele ki hatun Akrep 🦂 ise. Uff
113 Yorumla- +1 yıl
Anlamadım
- +1 yıl
Tanımadığım kişileri sevdim de diyemem ya da sevemedim de diyemem nötrüm yani
- +1 yıl
Teşekkürler
- +1 yıl
Zaten arkadaşız ya
- +1 yıl
Sorularda genel olarak herkesle arkadaş olduğumu düşünüyorum.
- +1 yıl
Siz bilirsiniz
onu bunu bilmemde akrep kadınları cok temas bagımlısı oluyor. asırı asırı oluşu bıktırır
12 Yorumla- +1 yıl
Öyle
+1 yılSevgilimden bıkmam hatta aksine daha çok bağlar kendine. Sürekli şabalaa yer benden
111 Yorumla- +1 yıl
O ne olaki 😀 şabalaa
- +1 yıl
Avuç içini tam oturtarak vurmak 😃
- +1 yıl
Sjsjdgdf
- +1 yıl
Şaka bir yana ben temas severim sıkılmam bıkmam ancak nerede yapması gerektiğini bilirse sevinirim. Her yerde ansızın sevmem utanırım 😃
- +1 yıl
Her yerde olmaz başkalarının yanında cıvıklığı sevmiyorum. Ayrıca ne o öyle göze sokar gibi
- +1 yıl
Heh işte bak aynen öyle
- +1 yıl
Olması gereken böyle zaten
- +1 yıl
Olmuyorsa öyle oldururuz
- +1 yıl
Nasıl
- +1 yıl
Ne demek nasıl. Başkasının yanında öyle hareketler yapma dicen daa 😃
- +1 yıl
Bence de shdfsds
Gizli Üye(30-35)+1 yılBen de temas hastasıyım eşim ama öyle değil onun yüzünden bıraktım dokunup durmayı.
414 Yorumla- +1 yıl
Maalesef bu işler hep böyle ters oluyor
Birisi seviyor diğeri nefret ediyor...
Cevap sahibi+1 yılMaalesef öyle
- +1 yıl
Ben de çok seviyorum teması
Ama sadece başbaşa olunulan yerde
Ulu orta
Herkesin içinde değil
Asla
Cevap sahibi+1 yılZaten bende ulu orta temas etmem ama evde bile eşim istemez sevmez
- +1 yıl
Eşinin tepkisi normal değil bence
Benim kadınım olsa
Sürekli öper koklar okşar avuçlarım onun her yerini
Cevap sahibi+1 yıl😄 herkes senin gibi değil
- +1 yıl
İnanmıyorum ben hep öyle derler sonra nikâhlı karısı oldumu bırak ilgisiz davranır sözüm meclisten dışarı ama üzgünüm çoğu erkek öyle elde edene kadar kırk süslü laf artık kadınlar olarak karnımız tok boşa çaba yani
- +1 yıl
Soruma gel istersen soran kişiye daha fazla bildirim gitmesin
Kızlar, Kalem etek giyer misiniz? ↗ - +1 yıl
Kimse kimseye inandırmak zorunda değil hatun istediğini düşünebilirsin Ben söylediklerimden sorumluyum Senin anladıklarından ya da anlamak istediklerinden değil Bez Bebek
Cevap sahibi+1 yılHerkesin karakteri farklıdır, bazı erkekler çok sever teması evlendikten sonra da dahada çoğalır ettafımda görüyorum arkadaşlardan akrabalardan.. bazılarının kanında gerçektende yoktur yapacak bir şey yok
- +1 yıl
Allah herkese hayırlı eş versin diyorum iyi geceler ikinizede
- +1 yıl
Gizli gelecek misin soruma
Cevap sahibi+1 yılAmin 🤲🏻
- +1 yıl
Sen giyme
Temas bağımlısı taraf benim ve biktiracak şekilde bir tutum sergilemedigim için partnerimden hiç negatif bir tutum sergilediğini görmedim bundan dolayı.
10 Yorumla
+1 yılYüzü bebeksi okşamalık vücudu zayıf giyimi zarif burcu da Akrep ise onun... Saatlerce kedi yavrusu gibi okşayıp koklayıp öperek severim ben o kadını. Ne bıkmasi 😜
10 Yorumla
+1 yılNeden bıktırsın, zaten öyle dimi şimdilerde öylede hoşuna gidiyordur, bundan sonrada bıkmaz öyle devam eder hatta temas olmazsa neden böyle azaldı diye kendisi eksiklik duyması gerek.
10 Yorumla
+1 yılBana, sen "dokunsalsın" diyen ciciş mi ciciş bi aşkom wardı. 1 buçuk yıl, buz gibi bi ilişki sürdürdü benle ( en az 3 kez aldatıldı tabi) ben ayrılınca da gene ben suçlu oldum.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 3,5b cevap paylaştı. Bende temas bağımlısı olduğum için bir sorun yaşamazdım ama hoşlanmayan birisinin bu durumda ters tepki verip vermeyeceğinin garantisi yok
20 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 6b cevap paylaştı. Bir temas bağımlısı olarak cevap veriyorum. Beni bıktırmaz, aksine öyle olmasını isterim
31 Yorumla- +1 yıl
Hayranın ❤️
Bıktırmaz ama enderde olsa zamanlama hatası yapar dalgın ve gerginken yapılırsa bazen şok tepki olur. Gözlemleme işi.
10 YorumlaYok hayır ben severim temas bıktırmaz.
113 Yorumla- +1 yıl
Aferin sana beyefendi sjsgdfd
- +1 yıl
Aaaa lütfen beyefendi bey sjdgdf çaput mu?
- +1 yıl
Size inanmıyorum beyefendi bey sjsgdfd
- +1 yıl
Sjsjsj
- +1 yıl
Beyefendi bey çok ayıp shdfdd gelin lütfen siz
- +1 yıl
Size inanıyorum beyefendi bey 😀
- +1 yıl
😀😀😀 rica ediyorum
Aşk İlişkileri konusunda 2,2b cevap paylaştı. sevgilinle olan bağına bağlı o durum bence. temas güzeldir de fazlası özgürlüğü kısıtlar bence.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Temas bağımlısı biri olarak, sıkılmak bıkmak ne kelime bayılırım diyorum. 🤣(bir kez daha gözüme battiñ haberin olsun😅
11 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 3,1b cevap paylaştı.
+1 yılBağımlılığın her türlüsü bıktırır ve soğutur insanı. Temas bağımlılığı, ilgi bağımlılığı, seks bağımlılığı, kontrol bağımlılığı vs vs.
10 Yorumla Beni bıktırmadan ben onu yıldırırım kesinlikle. Sabah akşam gece gündüz öper koklar dokunur küçük ısırıklar ve öpücükler alırım.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 44,6b cevap paylaştı.
+1 yılKredi kartını bile temassız kullanıyorum, o derece sevmem.
20 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı. Düş be adamın yakasından adam çay bile dolduramıyor😅😅😅 sevilir ama her şey dozunda güzel
10 Yorumla
+1 yılasla asla
temas bağımlısı biri tarafından sevilmek istiyorum :D10 Yorumla
+1 yılHerşeyin aşırısı beni bunaltıyor sıkıldım bunaldım derim yani o ne öyle
10 YorumlaOlur olmadık yerlerde temas edip duruyorsa evet sıkar
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
+1 yılGerçekten seviyorsam her türlü ilgisinden bıkma ihtimalim yok
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,3b cevap paylaştı.
+1 yılYooo bende de var aslında ama problem olmamalı tabi
10 Yorumla Temastan hoşlanmam ama sevdiğim ve çok yakın olduğum insanların teması rahatsız etmiyor.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı. Fazla temas etmeyi seven bir insan değilim açıkçası o yüzden direk bunaltır beni
10 Yorumla
+1 yılElini tutup gözlerinin içine bakabileceğim birisi karşıma çıkmadı henüz 🙂🥲
10 YorumlaAsla ama asla her saniye bende temas bağımlısı sayılırım pek belli etmsemde 😅
10 Yorumla
+1 yılBıktırmaz ama ele ele tutsmayi sevmim
Ben insan sevmiim
10 YorumlaTemas bağımlısı olarak cevaplıyorum bu soruyor. Aslaaaaa! 😄
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,1b cevap paylaştı. Hayır ama ücret keser milyarder olurum elalemin kızına
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Yooo bana komik ve eğlenceli geliyo. Bıkacağımı sanmıyorum 😂
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 443 cevap paylaştı. Bence tam tersi olur beni daha çok kendine bağlar ve mutlu eder
10 Yorumla
+1 yılÇok sıkboğaz ediyor ise tabikidr yoksa sevdiğine herkes dokunmak temas etmek sarılmak ister ama kimisi var habire orayı ısır burayı ısır sarıl sık yeter be kardeşim diyesi geliyo insanın
10 Yorumla
+1 yılOlur olmadık yerdeki temaslar ters tepebilir ama
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
u +1 yılSürekli temas can sıkar. Ben biraz kendi hâlinde de olmak isteyen birisiyim.
10 Yorumla
+1 yılBen pek temas etmeyi sevmiyorum. Bıktırabilir.
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılsamimiyet değil de rutine dönüştürdüyse kız tarafı bıkar bundan. kesin bilgi
10 Yorumla Beni bıktırmaz. Senin gibi istekli temas seven hatun nerden bulacağız ya
11 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,8b cevap paylaştı. bıkmam sıkılmam diyenlere bakma sen bir süre sonra inan bir yerde bıkar karşındaki insan ilişkide temas illaki olur ama öyle bağımlılık seviyesinde mutlaka insanı bayar
10 Yorumla
+1 yılSürekli temas halinde olmayı seven bi insan olarak hayır diyorum. Bu güzel bi soru ama kişiden kişiye değişiklik gösterir. Kimini bıktırır kimisi böyle olmaktan memnundur gayet. Yazın zor oluyor ama evet :D
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılTemas bağımlısıyım. Bıkmam. Bıkmak yasaklanmalı cjfdj
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılTemas etmeyeceksek ne diye sevgili oluyoruz? 💀
10 Yorumla
+1 yılBen severim, öpmek kokusunu içine çekmek, sarılmak,... her şey cinsellik olmuş gözünüzde. farkettim ki kızların çoğunluğu teması fazla teması sevmezken biz erkeklerin çoğunluğu seviyor.
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlmasını isterdim.
Terazi bir flörtüm vardı durmadan sarılıyor omzumu öpüyordu.10 Yorumla
+1 yılİki taraf içinde güzel bir şey iki tarafıda bıktıracağını sanmıyorum.
00 Yorumla- Devamını Gör (103)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer 