Gayet normal bence. Artık toplumdaki bazı davranış kalıpları tamamen kırılmalı. Yeri gelince; kadınla erkek eşit diyoruz ama uygulamaya gelince erkeklerde her zaman daha çok sorumluluk var. Ben çok çok beğenmezsem direkt harekete geçmiyorum açıkçası. En azından karşı taraftan bir sinyal bekliyorum..
Hep derdim ki işte seviyorsan açıl nolcak falan. Ama yok kadın asla açılmamalı. Kadın yürüyünce elde kabul ediliyor ve erkek eğer zor elde ettiyse değer veriyor. Yani çok nadirdir "bu kız çabaladı benim için" diyen. Zaten yaratılış gereği erkek kovalar, elde eder, hayvanlar aleminde bile erkekler daha gösterişlidir dişiyi etkilemek için. Buradan tavsiyem asla yürümeyin bırakın onlar yürüsün
Seven sevdiğine söylesin ama bence eğer aradaki muhabbet samimiyse erkek önce davranıp jest yapsın. Kız teklif edicek diye beklmesin. Kabul etmese etmez dünyanın sonu değil. Belki ilerde kararlar değişir hiç belli olmaz.
Ne kadar erkekler yürüse de bir ilişkiyi kadın başlatır erkek değil. Özellikle bizim gibi toplumlarda, erkek talep eden kadın seçen taraftadır. Günün sonunda kozlar kadındadır biz tavladik sanalım.😃
İsteyen yürüsün, koşsun hatta uçuş moduna bile geçebilir.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Bu işlerde her şeyi bence kadın yaptırır. Koşma yürüme hepsi bence de erkekte ama … Kadın isteyince oluyor her şey … isteyince koşturuyorda … isteyin yürütüyoda… Kadın isterse o oluyor…
Artık yeter yabi otur otur g.. otlerri büyüdü accık da kadınlar yürüsünn de g.. ötlerrrii küçülsünnn en azından herseyi erkeklerden beklemek olmuyor onu yap Kazım bunu yap Kazım ee Ebeyin a.. mii ne var Kazım Kazım
Eski kafalı değilsin doğru kafalısın ama buna gelene kadar kadınlar erkek erkekler kadın gibi giyinmeye başlamış kadınlar kocalarını döver olmuş yani Azer Bülbülün de dediği gibi dünya dönüyor tersine tersinee eyy perişaneey