
Sevdiğiniz insanı sürekli kaptılar mı yoksa siz mi önce davrandınız 🤔
#Aşkİlişkileri

Sevdiğiniz insanı sürekli kaptılar mı yoksa siz mi önce davrandınız 🤔
#Aşkİlişkileri
Tek sevdiğim bir insan oldu reelde. O da başkasıyla yatarak bana cevabını verdi. Tarihi bile dün gibi aklımda... 20.11.2013'ten sonra hiçbir karşı cinse karşı güvenim kalmadı reelde artık.
Ben deistim hacı sen bana ne kaderi diyorsun.. Müslümanlar gibi kendimi avutacağım kader anlayışım yok benim, gerçeklerin farkındayım.
Duayla her şey mümkün olsaydı imamların hayatı mükemmel olurdu.
Birini sevdiğim an, anında yürürüm ben. Aması maması yok. :D Kapamadı şu ana kadar ve ileride de kapılabileceğini sanmıyorum. Olur da kapılırsa o zaman eksi 1 yazarız haneye...
Cevap
3Cevap
Yaşanmadı böyle bir şey
Sevdiğim veya hoşlandığım birisini kimse kapmadı
Yoo nereye gidiyormuş kaptımmı bırakmam, benim olan benimdir 🔪
Kapmadılar da, sevdiklerimiz kendilerini zorla kaptırdı.
Önce sonra davranmak gibi bir şey olmadı da sevdiğim insanlar çok da sevilecek insanlar çıkmadı.
Kapmak değil de genelde o bana aynı hisleri beslemiyordu.
Öyle bir ikilemde kalmadım çok şükür 🫢😅
önce davrandım ama bosunaymis
Kimse sevdiğimi kapamaz
Kaptrdım. Daha da kapasım gelmedı
Kaptılar.
Genelde kaptılar
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?