Sevgilimden ayrıldım. Başka kızı seçti. Annem neden ellinde tutamadın diyor bana. Anneler neden böyle?

Sevgilimin kız arkadaşı var ve kız buna sürekli yürüyordu. Bende bıraktım. Böyle insanlarla uğraşamam. Annemde hala diyor ki eee çocuk ne oldu? Yazıyor mu sana? Sonra ellimde tutamamışım çocuğu filan. Okadar özgüvenimi zedeliyor ki annem. 31 yaşındayım ama annem bana destek olmuyor. Bir böyle diyor bir böyle. Bana güç vereceğine çocuğu ellinde tutmasını bilmiyorsun diyor bana.

Sevgilimden ayrıldım. Başka kızı seçti. Annem neden ellinde tutamadın diyor bana. Anneler neden böyle?
Cevapla