O yüzden kimsenin popişini kaldırma. Bir de samimiyetsiz de gelebilir. Geçen bana adamın biri dedi, nasıl olsa geleceksin bana biliyorum, ben seni bekliyorum dedi
Popo kaldırmada üstüme yok şu huyumdan bi vazgeçemedim özgüven sıfır güzelim beni elde etmek için uğraşıyolar 2 konuşunca 40 şık adamların bile poposu kalkıyo
Doğru peki kız fakir oğlan zengin patronun oğlu hoşlantı var aralarında kız çocuğun işyerinde çalışıyo ama otoriter baskıcı babası yüzünden adım atamıyo
Evet sen fazla hayalcisin ve yaz dizisi aşkı arıyorsun bildiğin. Seviyorsa babasını falan takmaması lazım. Böyle muhabbetler benim beyni yakıyor😅 her şey gönlünüzce olsun iyi geceler
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
Romantik bakmaz onlar, bay be ben neymişim , başka karılara da böyle hissettirebilit miyim acaba , kadın da takıntılı galiba gibi şeyler düşünürler
Seçenek çok olunca tabi eskidenmiş o aşklar
O yüzden kimsenin popişini kaldırma. Bir de samimiyetsiz de gelebilir. Geçen bana adamın biri dedi, nasıl olsa geleceksin bana biliyorum, ben seni bekliyorum dedi
Popo kaldırmada üstüme yok şu huyumdan bi vazgeçemedim özgüven sıfır güzelim beni elde etmek için uğraşıyolar 2 konuşunca 40 şık adamların bile poposu kalkıyo
Sence neden? Özgüvenini zedeleyen şey ne?
Çocukluktan gelen bişey heralde annem babam çok eleştirdiler ezdiler hakaret fiziksel psikolojik şiddet 28 oldu yaşım ama hâlâ eziğim
Bende de var bu saydıkların, hep seni çok havalı bir kadın sanıyordum yakından cesaretsiz bir küçük kız çocuğusun
Böyle mi diyolar
Banada dışardan çok havalısın diyolar konuşunca çocuksun sen eziksin
Ben oyle hatunun yurudugu yolda paspas olurum bea ama mumkun değil bulunmaz
Hoşuma gitmiş olsa o kız hayatımda olurdu dimi
Kızla aranızda uçurum var ama o gelmek istiyo gelemiyo sen gitmek istiyorsun gidemiyosun
Ben öyle bir ikilemde kalacak insan değilim, netimdir. Yaz dizisi çekmiyoruz hayatın gerçekleri var
Doğru peki kız fakir oğlan zengin patronun oğlu hoşlantı var aralarında kız çocuğun işyerinde çalışıyo ama otoriter baskıcı babası yüzünden adım atamıyo
Baya yaz dizisi gibi oldu bazen çimdikliyorum kendimi saçmalama kendine gel diye aralarında uyum var ama imkansız işte
Evet sen fazla hayalcisin ve yaz dizisi aşkı arıyorsun bildiğin. Seviyorsa babasını falan takmaması lazım. Böyle muhabbetler benim beyni yakıyor😅 her şey gönlünüzce olsun iyi geceler
Sağol sanada
Hayır gitmez ne kadar işsizsin derim
Sende 10 tanesini idare etcek gibisinde neyse sana sadık bekleyen seven biri var daha ne istiyosun
Neden 10 tanesini idare edecek gibiyim ya ahshsh bir tane olsun kâfi
İşsizmisin dicekmişsin hoşuna gitmesi lazım böyle kız seni ne yarı yolda bırakır ne aldatır
Ah be reis biz böyle diyenleri çok gördük be
Hı ondan artık inandırıcı gelmiyo güvenmiyosun anladım
sakın böyle bişey demeeee asla değer bilmez
Yok ya değmez bende biliyorum
Gitmez olur mu yav
Yaa demi
Çok umut verici bir söz gerçekten
Yokkk
Ne yok beklemesin mi hoşuna gitmez mi
Ben uzun ilişki sewmiyorum
Olur ya
Giderdi.
Gider