Erkekler hiç evlenme niyetinde değil
Düzgün yuva kurup mutlu aile olmak mazide mi kaldı?
Erkekler hiç evlenme niyetinde değil
Düzgün yuva kurup mutlu aile olmak mazide mi kaldı?
Karamsarlık iyi bişi diyil bence sorun şu eskide kaldimi evet çünkü eskiden kadınlar erklerde imanintam dürüst birini aralardi şimdi tammtersi yakiskli olsun parası evi arabası olsun isterse uyutucu bağımlı olsun onemili deyil aslında bu sizin hataniz az önce bitane yorum yaptım bı erkek kızı seviyomus hiç sevgilisi olmamış kız diyoki ezigin tekinoesimde sürekli işinde gucunde durst biri ama ezik biri dedi mutluluğu nasıl aradığın önemli parada ariyosan parayala mutluluk olunmaz olunsada huzur olmaz
Evin, araban, işin var mı?
Kadınlar hep soruyor da, bir yandan da eşitlik diyorlardı, ben hepsine kabulüm. Şartları sağlıyor musun? Sağlamıyorsan zor evlenirsin
Seninle evlenmem. Bunlar senin kriterin. Eşitlik kavramı erkeğe çok koyuyor anlaşılan. Kadın ile erkek iş hayatında aynı seviyeye birgün gelebilirse bunu tekrar sorarsın. ya da torununun torunu sorar.
Ben evlilik düşünmüyorum, yorumumu da yanlış anlamışsın. Benle evlenmek isteyip istememenin hiçbir hükmü yok
Cevap
15Cevap
Canim benim niyet yok değil varda maddiyat yok kalkisamioz sonucta bakamicagin hatunu almicaksin ee kendimize bakamioz daha zar zor gidio o yuzden beklemeye devam daha yas 33 40a kadar yolu var
Geçmiş olsun bende sürekli çıkan adaylar yüzünden yoruldun
Sen istemiyorsun sanırım
Bilmem böyle tatmin edici gelen olmadı
Ne gibi
Yani ne bileyim birisiyle konuşurken doyarsın o hissiyatı alamadım
Doyarsan sıkılırsın
Yooo
Öyle
Sana göre öyle
Bu benim dostum hani
18 yasindayim kendi isim vs var gel evlenelim sen yaslandikca ben genc kalirim zaten :D
Çapkin mısın
Hayir isim olmaz kendi halimde takilan bi insanim
Kendi yasitlarim çok cocuk geliyor hayata ailem. sagolsun cok erken yasta basladim
O en son bizim kuşağa ait bişeydi
Gizli olmasan talep patlaması yaşardın :D
Neden
Burada bekar erkek çok fazla :D İnsanlar aç
Ahahah evde kal sen :D
Evim güzel kalıyım
Bende sevgilim olsun isterim
subayim tanışmak istersen burdayim
Mazide kaldı bea.
Bende yuva kurmak ısteyen kız bulamıyorum
Gel kız evlenelim 😂😂
Nasip kısmet
Aynen
Var ama çok az artık
Ankara
amaaan boş ver
Burdayım gel
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?