Eşimin huyu değişti. Gerçekten yorucu bi insan olmaya başladı?

öncelikle lütfen saçma sapan aldatıyor yazmayın. O ihtimali düşünebilecek zekadayım şükür. sadece derdimi dökmek istiyorum..

2 yıldır evliyim. Severek evlendik. öncesinde 3 yıl sevgili olmuştuk. çocuğumuz yok. Hazır bayram 9 gün tatil diye akraba ziyareti sonrası tatil yapalım istedim. beş yıldızlı otelde kalalım demiyorum bakın. Günübirlik bile olsa gezelim istedim. Maddi durumumuz iyi çalışan insanlarız. gel Eskişehire gidelim hem gezeriz hem çi börek yeriz diyorum ( Ankara 'da yaşıyoruz altımızda araba var. Ve dediğim gibi benzin parası elbette gidecek ama bi defalık gidiversin diyebilecek maddiyattayız) ne gerek dedi. İyi o zaman piknik yapalım ben bişiler hazırlarım çayda yaparız dedim. Zor bela ona tamam dedi. Piknikte de somurttu durdu. bi enerjisi gelmedi yerine.

evet hep bana göre daha sakin yapıdaydı ben onun yanında daha deli kalıyorum 😅 ama bu kadarda buz, monoton, odun değildi... son 3-4 aydır huyu değişti. İş yerinde sorunu yok. Yani kovulma, işten çıkarılma gibi. devlette çalışıyoruz zaten. soruyorum anlatmıyor. Başından savıyor. ısrar edince de kavgaya çeviriyor. Bişi yok diye. Ortak arkadaşımıza yazdım. belli ki bana demediği bişi var. Bilmiyorum dedi ne kadar doğru söylüyor bana bilemem.

havalar ısındı. geçen sene kilime sıcak tencere koyup yakmıştım hahahahaha... gel dedim ikeaya filan bakalım gelmedi. ben tek gittim. bi ton laf etti aldıklarıma. çalışıyorum kazanıyorum harcıyorum oysaki... Ona sinirime yiyip gelmiştim eve ona da laf etti. elin var git mutfak orada diye bende kavga ettim. Elimiz armut topluyor sanki sadece beyefendi huysuzluk yapacak evde. Anasıyım sanki küçük ergenlik hallerini çekicem paşanın😒😒

o kadar yordu ki beni bu ara. Çocukluğumun geçtiği evin huzursuzluğu yüklendi sırtıma resmen... Ne yapayım ben şimdi? Ne diyeyim nasıl bi çare bulayım? Kızmayın bana ama bunca şeyin üstüne hiç bişi olmamış gibi modu yerine gelse de kırdı beni, yordu.. soğuttu...

Güncellemeler
+1 yıl
azıcık daha zorlasam 3 cilt roman olacakmış. kusura bakmayın fark etmemişim hahahhahah... Sonuna kadar okuyandan Allah razı olsun 😂😂
Eşimin huyu değişti. Gerçekten yorucu bi insan olmaya başladı?
Cevapla