AI Persona’ya Sor
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
82Cevap
Her sabah muthis bir oral ile uyanmayi ve ne zaman isterse face * yapabilecegini 😉
Mutluluk vadedilmez bence alınır ve birde dediğin gibi sonsuz bir mutluluk bence hayal
İsteseydim evlilik mutluluk, huzur ve tam performans seks vaad ederdim.
Sonsuz bir sadakat ve aşk
Önce onun kartlarını görmem lazım
Niye, anan mi guzel senin
Hayır neden?
Üstüne tartışılacak bir mevzu değil
Tartismiyoruz?
vaatler hakkında söyledim sizin konunuz için demedim aslında
Doyasıya aşk vaadediyorum oldu muuu?
Oyle bir sey yok
O senin düşüncen!
Kalbimi vermem yetiyor zaten.
Yeter insallah
Cinsel doyum :)
Bos
Dalga geçiyorum zaten :)
Benimle evlenen kadında beyin yoktur
Neden
Hayat kadar boş bir insanım var gerisini sen düşün
Kotuymus
Kesinlikle
Sadakat ve güven yeterli bence
Hiç bir şey anca yalan vaatlerim olur
Bir şey vaadetmiyorum evlenmese iyi olur.
Asıl o bana ne vadediyo tjekel
Benle evlenen evlenmiş zaten
Yol , Çeşme , ücretsiz ulaşım , barınma
Ölene kadar trip atma garantisi 🥰
Anlayış
Dürüstlük
Saygı
Aşk
Vaat varsa ticarettir o
Mutluluk huzur sadakat
Benimle çile cekmezse evlenmem
Benim sevgimden başka verebileceğim bişey yok
Para zeki biri Avrupa, kaslı ve sağlam vücut
Karakterimi guvenirliligimi sadık olmamı her anlamda saygılı ve sevgili olacağımı
Ben niye bir şey vaadedeyim ya o etsin.
Ay dünyanın, dünya güneşin güneşte senin etrafında dönüyo
Alakası yok kız olan benim o edecek o yapacak hesabı o ödeyecek o arayacak o merak edecek sürprizi o yapacak o mesaj atacak hediyeyi o alacak zaten tam tersi olunca değersiz oluyoruz. Müstahak size. Daha beterini hak ediyorsunuz da biz kızlar insaflıyiz.
Ay götüüm, aman yesinler kız olunca noluyo. Zaten senin gibilerin peşinde kimse koşmaz o devir geçti
Ya sen öyle san asıl böyleleri kıymetli oluyor
Şu tattik maktikleri bırakın artık özünüze dönün
Farkettiysen erkekler yorumlarda hiçte öyle sen gibi ağlamıyo çokta seviim diyolar
Ben ağlamıyorum ki hem erkekler niye öyle desin icratta öyleler lafta değil ya neden uzatıyorsun sen yaparsın yapmazsın banane
Sen uzun uza diye yazıyon napim bende bide inat var artık kahrımızı çekicen
Hiçbir şey vaat etmiyorum
Sadakat, sevgi, saygı
Servetimi yetmez mi
2 ev 2 araba bankada para her yıl tatil 😀
Benim param olsada evlilik düşünmüyorum
Tabi param yok
Benim de olmadı olsa eminim çok memnun olur ama...
Beraber oturup şarap içme keyfisi vadediyorum.
Sadakat.. mutluluk.. beraber yaşlanmak..
Sadakat, sevgi, ömür kabul etmezse olmaz zaten
Ne iş yapıyorsun peki?
Kpss ama bunun bir onemi yok
Bence çok önemli
Sanırım meslektaşız
Ulkenin yarisi bizim meslekten zaten
Branş?
Sozel bir brans
Benim de öyle
Atandiysan ne mutlu
Evet epey oldu. Eklersen konuşalım
Yok hocam, o toplara hic girmiyorum, tesekkurler
Peki
🙏
İki memeye tav olanlar var umudunu kaybetme
Tavlayacak memem yok
Damacanaya halleniyor millet ondan da kötü olamazsın heralde jsjs
Damacanaya halleneni ben ne yapayim
Nerden bileceksin 😀
Neden, sen de damacanaya mi halleniyorsun mesela
Bu güne kadar evlenmediğime göre damacanaya da iki memeye de kalmamışım demekki 😉
Tebrik mi bekliyorsun? Madalya mi verelim? Zuhrevi hastalik kaptigin gun aglama
Sadakat güven yeterli bnce
Çok sade bir yorum olmuş 😅
Yeterli dğl mi bu zamanda
Ya ana başlık olarak güzel ama altının nasıl dolduğu çok önemli bence
E yani bu kişi çok güvenilir hadi evlenim de denemez
Bence ülkemizde erkeğin tam olarak beklentisini bilen yok. Kadın aşk varsa gerisi çözülür sansa da erkeği mutlu eden şeyler temelde hiç değişmiyor:
Sizlere gire güvenilir sadakatli olsun bir de cinsellikte iyi olsun yeter
Evet ama o cinsellikte iyi kolay mesele değil. Bunu önce dinleyen sonra anlayan sonra yapacağına inanan ve deneyen sonrasında ise bu iyi yapmayı ihmal etmeyen kadın neredeyse yok gibi.
Şayet takip edersen konuşmak isterim. Her şey yazılmıyor konuşulmuyor burada. Ama bu konu da bile bize olumlu yaklaşan kadın bulmak zor. Buyur tersle. Sıkıntı yok.
Evlenmeyi düşünmüyorum
Siyasetçi değilim. Vaadim yok. 😏
Sağlam bir seks hayatı👌🏻
Yetiyor mu
Erkekler için %90 bu emin ol
Ama ya guzel degilsen, ya cok cirkin bir vucuda sahipsen?
Her kör satıcının bir topal alıcısı vardır çiçeğim😄 ayrıca kendine bakmalı bir kadın. Salmamalı, boşvermemeli, çirkin kadın yoktur bakımsız kadın vardır..
Ya kusurlarin bakimla gececek turde degilse?
Ne gibi mesela?
Mesela memelerin asiri asimetrik ve sarkiksa, vucudunda bir yerlerde kararmalar varsa, pcos tarzi gitmeyen kilolarin ve sivilcelerin varsa, ayaklarin kocaman ve cok cirkinse, bileklerin soba borusu gibi kalinsa?
Günümüzde sporla ve güzel/düzgün bir beslenme programıyla şekle girmeyecek bir vücut olamadığını çoğu kişide gördüm. Ayakların büyük olabilir ama büyükse vücudunda ona göre uzundur. Benim ayaklarım 39/40 boyum 172. Kimse ayağıma laf etmedi. Edenin ağzına ederim o da ayrı mevzuda..
Sanırım işin kökeni şu. Sen önce kendini sevmelisin.. değer vermelisin.
Ben 1,60 olmama ragmen 39. Kilo isi de valla 12-13 yasimdan beri surekli diyetteyim, simdi 27 yasindayim ve yoruldum biliyor musun? Canima tak etti denir ya, oyle bir sey
Bir hastalığın mı var neden kilo veremiyorsun
Pcos, hormon duzensizligi vs
Bir arkadaşım var 165 boylarında var yok. Kilolu ve asla kilo veremiyor. Hormonal problemleri var sakalı çıkıyor öyle sorunları var. İğneli epilasyona falan gidiyor. Ama inanılmaz özgüvenli kendiyle barışık mutlu bir kız. Ağustos ayında düğünü var ve çok tatlı bir çocuk nişanlısı.. şimdi burada sorun ne çözüm ne sence?
Bilmiyorum. Kimse (karsi cinsi kastediyorum) bana gelip senden hoslaniyorum, guzelsin vs demedi. Birinin beni sevebilecegine inanmiyorum. Cok daha guzelleri varken neden kendini bana baglasin ki? Bir gun benden sikilmayacagina, baskasina bakmayacagina nasil inanabilirim?
Özelden yazar mısın bana
İşi iyice ticarete döktünüz 🫡
Ha vaat demisim ha beklenti demisim ne fark eder
İkiside aynı işte 😀 kendinde bunun bilincindesin, ben buna ticaret diyorum bu benim görüşüm 😉
Aynen dayi
Eywallah bayan 🫡
Sadakatimi ✍🏻
Evlenmek istemiyorum ki
Tam benim kafadan 🌼
Sevgimi
sevmeyi.
Heyecan
O ne vaat ederse onu
Güzel bir ev Güzel bir araba
Para cok
Sadakat
Kocaman bir hiç
Nefes alsın yeterli eşlik etsin
Hiç bisey
Hiçbir şey
Acı ve zevk dolu sınırsız bir cinsel hayat :)
Vaat yok.
Hicbisey
Dostluk herşeyi birlikte yapmak
Mutluluk
Sadik bir es