Güncellemeler
+1 yıl
Ayrıca ikisinide tanımıyorum
Bir çocuk vardı benden hoşlanan ve sürekli birlikte olduğu bir arkadaşı. Beni uzun süredir seviyirdu ve bir gün aralarında ne geçtiğini tam bilmesemde benimle ilgili bir konudan dolayı arkadaşlıklarını bitirdiler ve ondan sonrada her ikiside bana karşı çok sinirli olmaya başladılar. Özellikle de bende hoşlanan çocuk bana beni öldütmek ister gibi bakıyordu. Sizin düşünceleriniz nedir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Gerek yok öyle seylere
Bencede ama beyler birde kendinizden pay biçip böyle bir durumun neden olabileceğini anlatır mısınız
Olabilir
Neden peki
Rick ve shane aklıma geldi.
Nasıldı, bahseder misin
The walking dead i izlemedin mi
Hayır. Ama bir erkek olarak anlattığım durumu yorumlarsan sevinirim
Yani ikisinide tanımaz hiç konuşmamışken ne diye bana sinirlenebilirler ki
Sence nasıl bir açıklaması olabilir
Rick zombi istilasinda hastanede komadaydi ve kapısı kitli olduğu için 6 ay komada yattı ölmeden. Shane bu sırada arkadaşının karısını korumak istedi emanet olduğu için. Kendisi emanete hıyanet etti ve karısına aşık olup onunla yattı. Arada bir sürü olaylar olutr 3 sezon geçiyor ve rick shaneyi öldürüyor. Karısının yüzüne bile bakmıyor onu suçluyor. birkaç ay sonra karısı shanenin cocugunu doğurup ölüyor.
Kafanda mi kuruyorsun ben anlamadım ki. Bence takma ya kendi halinde gezsinler kafayı yemişler
Ama ben bu iki arkadaşı da tanımıyorum yalnızca içlerinden biri birkaç yıldır benden hoşlanıyor ve ikisine karşı da hiçbor tepkim olmadı bu zaman kadar ve aniden bana böylesine tepkili olmalarını ve her ne yaşadıysalarda o günden beri arkadaşlık kurmuyorlar ve arkadaşlıklarını bitirmişler
Sen çok takiyon bence her konudan kavga ckabilir. Üstüne alınma
Yok hayır bana karşı inanılmaz sinirli bakıyorlar bu gözle görünür bir şekilde. Özelliklede benden hoslanan çocuk
Muhatabın değil ki zaten boş ver
Ama merak ediyorum ve benden hoşlanan kişide bende hoşlanıyorum aslında. Sadece o hoç benimle birebir olarak konuşmadiğı için tepkisizim
Onların aralarını senin bozduğunu düşünüyorlar.
Ben neden bozayım ikisini de tanımıyorum
Erkeklerin kafası yok ki
Kısmen doğru
Bunu yapan biri akılsız olmalı
Olurlar
Neden ama ikisini de tanömıyorum ve hiçbir iletişimiz yok
O zaman olmazlar niye olsunlar
Ama oldular ve bende neden olmuşlar onu merak ettim açıkcası. Erkek kafasıyla sen olsan neden olurdun. Bahsettiğim durumu kendin ve arkadaşın olarak düşünüp yanıtlar mısın? Merak ediyorumda
Biri sana çok fena platonik olabilir başka açıklaması olmaz.
Evet zaten birkaç yıldır benden hoslanıyordu bir tanesi bunu biliyorum ama benim her ikisinede hiçbir tepkim olmadı bu zamana kadar ki sürekli birlikte olan arkadaşlardı
Platoniklik böyle bir şey bacım adam kafasında çok sevmiştir seni arkadaşıyla da böyle bir şey olunca tartişmiştir
Arkadaşının benden hoşlandığını filan düşünmüyorum ama o zamanlar arkadaşının tanıdığı bir çocukla konuşuyordum ve sence arkadaşı bunu hoşlanan arkadaşına söylemiş olabilot mi? Ve ayrıcada konuştuğum cocukta borden iletişimi kesmişti. Sence bunlar ben başkasıyla görüştüğüm için tartışabilirler mi
Hiç bi şey anlamadım. Ama senin hayatın istedigin kişiyle görüş kime ne
Doğru ama nedense her ikisininde bana sinirli olmaları ve artık arkadaşlıklarını bitirmiş olmaları baya ilgimi çekmişti
İlgi hoşuna gitmiş anlaşılan ilgili çeken bu
Yok hayır bende o çocuktan hoşlanıyordum ama brnimle hiçbir zaman direk konuşmadığı için ona karşı tepkisiz kalmıştım hepsi bu
Neden gidip şimdi konuşmuyorsun onla hiçbir şey için geç değil
İstersen taktik veririm
Ver evet
Ama ben hicbir zaman gudip konuşmadım ve öyle bir yapımda yoktur. Ama belki bir gün işime yarar anlat sen
Bacım kitap miyim ben sen bana çocuğu qnlatacaktin kendini anlatacaksın ona göre ben taktik verecektim olay bu
Tamam ne anlatayım ki
Dediklerimi anlat kendini ve onu bana tanıt