Sevgiliyseniz neden terk ediyorsunuz? Terk edecekseniz neden sevgili oluyorsunuz?

Saçma sapan zaman kaybından başka bişi değil. Sevgili olmayacaksın o zaman kimseyle. Karşı cinsten uzak duracaksın. Zamanını çalma kimsenin.

Sevgilinin kötü, dengesiz, karaktersiz, veya aldatan, veya seni kullanan biri olduğunu fark edersin sonradan ve ayrılırsın. O ayrı mesele. Ama bunlar haricinde sebep yok ayrılmak için. Veya terk etmek için. Sebepsiz yere soğuyup sıkılıp terk edenler falan saçma işler bunlar.

Ha evlenmek gibi bir niyetin yoksa, o zaman kendin gibi takılmalık gezmelik birini bul kendine. Sevgili olma.
Sevgiliyseniz neden terk ediyorsunuz? Terk edecekseniz neden sevgili oluyorsunuz?
Cevapla