
benim burada sevgilim yok ama eğer olsaydı ona güvenirdim peki ya siz burada sevgiliniz olsaydı onun takipçi listelerini ya da kimin paylaşımlarını yorum yaptığını bakar mıydınız?

benim burada sevgilim yok ama eğer olsaydı ona güvenirdim peki ya siz burada sevgiliniz olsaydı onun takipçi listelerini ya da kimin paylaşımlarını yorum yaptığını bakar mıydınız?
Merak ettiğim için bakardım elbette ama karışmazdım istediği kişileri takip edebilir.. zaten birbirimize güvenirdik bu konuda. ama buradan sevgili bulmak gibi derdim yok.
Evet kontrol ediyorum
Cevap
6Cevap
Neticede benden önce takip ettiklerini sorgulamam. Benden sonrakine bakarım, yeni takipçisi olup olmadığını.
Sevgilim buradan ediyorum evet o da benimkini eder
Evet, bakarım. Kimi takip ediyor, kimin sorularına ne yazıyor diye incelerim.
Rahat bırakırdım hiç biseyi benden çekinerek yapmasin rahat olsun😊
Tabii ki bakardım, her detayını incelerdim, adım adım izlerdim onu.
Eğer buradan olsaydı evet bakardım
Sadece bakmakla kalmam 😅
Tabi bakarım bakmakla kalmaz karışırım
Ederdim.
Bakardım tabiki
Evet baktım sjsjsnns
Ederdim
Bilmiyorum
bakarım
Evet bakarım
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?