Kadınlar erkeklerin geçmişine takılmıyorlar değil mi?

Çevremden gördüğüm kadarıyla kızlar erkeğin toplumdaki statüsüne, parasına, karizmasına veya tipine bakıyor. Ondan önce kimle olduğunu veya olup olmadığını önemsemiyorlar. Ben kendimi korumaya çalışan biriydim ama öyle biriyle olma ihtimalim yok gibi çünkü ben evleninceye kadar bütün kızların ilişkisi olmuş olacak. Yani ben öyle düşünüyorum. Hâl böyle olunca diyorum ki ben de mi bıraksam kendimi ne olacağı varsa olsun. Zaten ilerde evlenecek olsam aklı başında kariyerli bir adam olacam geçmişime takılmayacaklar bile. Sizce yanlış mı düşünüyorum?
Kadınlar erkeklerin geçmişine takılmıyorlar değil mi?
Cevapla