Bir erkek, sevgilisinin arkadaşlarıyla arasını bozdurup yalnızlaştırıp üstüne terk ediyorsa bu o kızı sevdiğini mi gösterir?

Şimdi şöyle düşünelim, bir erkek, kız arkadaşının arkadaşlarıyla arasını bozduruyorsa, iletişimini engelliyorsa onu yalnızlaştırıyorsa çevresinde kimse kalmayana kadar devam ediyorsa ve ardından onu terk ediyorsa bu erkek gerçekten seviyordur. Çünkü kızın yalnız kalıp kendi benliği ile yüzleşmesini, yalnız başına üretken olmasını ve yalnızlığa meydan okuması için mentalini güçlendirmesini sağlıyordur. Böyle adamlar içten içe severler.

Bir erkek, sevgilisinin arkadaşlarıyla arasını bozdurup yalnızlaştırıp üstüne terk ediyorsa bu o kızı sevdiğini mi gösterir?
Cevapla