Güncellemeler
+1 yıl
KIZ ARKADAŞIM BU GECE AN İTİBARİYLE BANA TRİP ATMIŞTIR
SONUNDA RAHAAT HİSSETMEYE BAŞLADI
BEN ONU YERİM
11 MAYIS İLK TRİBİ ONUN HABERİ YOK AMA SENEYE KUTLİCAM İNŞ
SONUNDA RAHAAT HİSSETMEYE BAŞLADI
BEN ONU YERİM
11 MAYIS İLK TRİBİ ONUN HABERİ YOK AMA SENEYE KUTLİCAM İNŞ
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
1Cevap
Yaaa belki o kızın karakteri öyledir eğer senin yanlış bi tutumun olmadıysa aile ilişkilerinden gelen bi şey de olabilir mesela bende öyleydim onu da değerli hissettireyim ki benden gitmesin kafası
Ya şöyle ki çok kavga ettik ve sanki onun kendi fikirleri yok olmuşta benim beğendiğim tavırlara bürünmüş bir kadın var karşımda gibi onu böyle görmek beni üzüyor. Benim kötü zamanlarımda yanımdaydı ve atlattık şimdi ona verdiğim zararı görebiliyorum istiyorum ki kendisi gibi olsun mutlu olsun çocuklaşsın şımarsın
Onu çok iyi anlıyorum adete seni kırmamak için bi şekle bürünmüş ama bu yolun sonunu biliyorum artık en son kendi geldiği hali tanıyamayacak
Öncenden kendimi ifade ederken tartışırken inan ki en güzel boyutuymuş ilişkinin şimdi istesemde öyle bi kız olamıyorum
Keşke o kızla arkadaş olup konuşabilseydim anlatırdım
Bilmiyorum senin ilişkin nasıl gitti belki terk edildin ve aynaya baktığında bambaşka birisi olduğunu gördün. Ama ben burdayım sorumluluk almak istiyorum benim için kendisinden bu kadar vazgeçen bu kadını mutlu edip kendisi oldurtmak istiyorum. Var mı tavsiyen?
Terk edildim cepte görülüyorum yine de onu kaybetmek istemiyorum sen ona de ki senin fikirlerin benim için çok önemli benimkilere zıt olsa bile ben seni her şeyinle bana uyduğun için değil seni sen olduğum için sevdim de
Böyle konuşmaları arada yap ve tatlı tartışmalarda fikrine saygı duyuyorum falan de işe yarayacağını düşünüyorum
Eğer ona bunu dersem zıt fikri olmasa bile zıtmış gibi davranabilir onu öyle bir hale getirdim ki :( çok fazla şöyle yapma böyle yapma dediğim şey var. Düzeltmek için de aynı yöntemi kullanmak istemiyorum. Galiba sevgi şefkat ve asla kızmamayla reddetmemeyle uzun ama yavaş yavaş iyileştirmem gerekecek
Ah ah siz erkekler yok mu ama bak ne güzel düşünüp karar vermişsin keşke benim sevdiğim kişi de böyle konuşsaydı her şeyi unuturdum 😞
Unuturdun değil mi? Bide şey ilişkinin içindeyken farkında mıydın? Yoksa değil miydin? Sana yapılanların yani
Farkındayım ama sürüklendim gittim anlamadan beni sevsin gitmesin diye unuturdum evet
Hiç söz etmedi ama farkında olması daha iyi bence çünkü ben iyi davranmaya başlayınca da farkında olup unutur. Sence farkında mıdır? Bana hiç öyle bir hissiyat vermiyor
Söz edememiştir belki ben edemedim çünkü
Bana dedi ki " ben senin dengin değilim bunu bil lütfen bana öyle davran " sence bu ne demek?
Ya bu kız neden böyle diyor yanlış anlama ama çok mu ezdin kızı
Evet ezdim ve bunu 3 4 ay önce dedi ondan sonra ben de me yaptığımı fark etmeye başladım aklımdan çıkmıyor onun o üzgün halleri.
En azından fark etmişsin bilerek sürdürenler var halledeceğini düşünüyorum aranız hep iyi olsun
Sende bana dua eder misin senin gibi fark etsin sevdiğim
Ederim ederim de her ilişki aynı değil ki ya senin sevdiğin seni sevmiyorsa? Yani ben sevdiğim için fark ettim ve aramızda aşırı güven var bizim
Ayrıca söylemezsem olmaz çok saf birisine benziyorsun ben sevgilimi aldattım yakalanır gibi de oldum ama deşmedi korktuğundan. Yani benim gibi seven birisi bile aldatabilir.
Saf değilim onu da biliyorum neler yaptığını ama seviyorum işte
Her erkek aldatır mı sence
Bende ne şeylerine o kız gibi gider diye ses etmedim bi bilsem
Eğer dini olarak onu tutan bir şey yoksa " fırsatı ve imkanı olduğunda " aldatır. Ya fırsat vermeyeceksin. ya da 5 vakit namazlı birisini bulacaksın ( ki onlarda aldatıyor ) namazın düzelttiği insanlardan bahsediyorum. Neyse bu konular benim için çok karışık. Kendim başkalarını yargılayacak konumda değilim
Senin durumun daha iyi 20 yaşındasın daha çok uzun süreli ilişki değildir. Biz beraber büyüdük.
Biliyorum kızların fotolarını mı beğenmedi etmedi ama seviyorum işte
Çok benziyorsunuz benimkiyle 🤷♂️
Sen ne olarak görüyordun kızı yani böyle düşünmediğin zamanlarda
1 ay sonra güncelleme getirmek isterim kız arkadaşım bana tripp attıı yanımda rahaat hisseediyor demekki. d
Biraz daha şefkatli davran hocam ama aşiri ilgi verme
Karım olacak aşırı ilgi zaman her şeyi hak ediyor
Hayır, aşırı ilgi gereksiz ve yorucu bir şey bro beni dinle