AI Persona’ya Sor
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
6Cevap
bu tür mevzulara takılıyor musunuz gerçekten size her yazdığınızda anında dönüş yapmak zorundalar mı işim var bitti bu kadar yani
evet de onemsiyo mu diye
iste haklisin merak ettim sorum dedim
yok lafım sana değil ama aşağıda hemen yazacak yazmalı yok 5 dakika içinde bilmem ne bunlar tamamen ergenimsi hareketler kimsenin işi gücü yok bütün gün size zaman ayıracak size dönüş yapacak oldu be dünyanın hangi ülkesinde öyle bir yasam tarzı var kaldı ki böyle söyleyenlerin önce kendisine sonra karşı tarafa saygısı yoktur ve sevmiyordur böyle birini yanımda barındırmayı bırak selam vereceğim kişi bile olamaz
evet sanal zor işte maalesef hep sanalda olmaz
hadiş o an seninle ilgileniyor diyelim öyle gösterdi yanında başkası olmadığını nerden biliyorsun :D o yüzden ilişkilerden uzak durun derim hepinize
napam
görüntülü ararsın oyle
yanında kim olcak oha artik
telefonuna uygulama indiririm görür o zaman aldatılan kadın bidaha o erkeğe giderse zaten bu olmaz isye
ben sana güvenmelisin demiyorum tabiki güvenmeyeceksin ama o zaman ilişki yaşamayacaksın bak ben reel sanal kimseyle aşk ilişkisine girmiyorum biliyorum başıma gelecekleri kısıtlayacak habire onu bunu söyleyecek ben darlanacam ya sabır dicem ki ben kısıtlanmaya gelemem en sevmediğim şeydir
sonuç evlilik heral
sev olmadan
ya da evlenmeden cennette arrik
Isine gelmezse hic yazmaz. ama genelde yazan kiz ise kesinlikle ilk gordugunde yazacaktir.
evet kendisini takip eden kizlarj ediyorsa takip
nolcak cdvrimici özelliği aciksa
Aninda görüldü olmali
abartmayın agaaa belki bildirim kapali
Açsin
iyide sanall
cikcam şimdi takipten aga aa
2 3 saat olursa cikarim
Bugun arefe ya isleri vardir alisveris falan filan işin varsa sonra konusalim yaz
arefe de ne işi oluyo ki
Berber kiyafet eve alışveriş
olabilir yani evet
herkesin işi gücü var yani önceliği neden kendinize istiyorsunuz mesela işteyim oldu orada telefon yasak patronun yanında sana mesaj yazacam veya arayacam sonra ne olacak senin yüzünden işten kovulacam iş dünyası zaten kimseyi affetmez ee hem kul hakkıma girdin hem senin yüzünden gül gibi işimi kaybettim bu sadece bir örnek he kaldı ki zaten hemen görüldü yapmasını istiyorsan bencilsindir o kişiyi asla sevmiyorsun değer vermiyorsun demektir aklı olan direk kapının önüne koyar net
Aciklama yapmadan mesaja cevap vermememsini kasdetim elbette işleri olabilir
Ama muhabbetin tam ortasında gidip 20 saat gelmememsini anlayamam ben bunu yasadim
oglum 18 yaşına ise gitmiyo ki
evet muhabbet ortasi olmuyo cidden bb yazsın bari
beklemek sinir bozucu oluyo
iş hayatı bir örnek böyle kısıtlamalara gidenler zaten önce kendine güvenmiyordur sonra karşıya güven yoksa ilişkide yoktur net bitti nokta konu kapanmıştır
evet tm
Herkesin yaşadığı ilişkilerde beklentiler farklıdır
Ben mesajlarima saatler sonra dönülmesini, en azından bir açıklamak yapmak zorunda olduğunu söylüyorum
Burada benim yanlışım nerede? Gayet geçerli bir şey.
evet yani kızlar böyle knk yani
erkek değilim bilemem şimdi kafa futbolda filansa benimkine diyom da
incitanesi ona bişey demem açıklama yapmalı evet ama sen demişin ki anında görüldü olmalı o zaman o şekil anlatma lütfen :)
sporcu erkekten de olmuyo ya sende sporcu olcan ya da yok olmaz bilmiyom da
o spor unisine gitcek birsuru güzel kız olcak sen napcan yani
gizli üyecim bak şimdi yanlışın nerede biliyormusun spor okuluna gidecek bir sürü kız var diyorsun neden güvenmeyi seçmiyorsun hayatına alacağın kişide güvensizlik yalan varsa bitireceksin o ayrı ama hayatına birini alıyorsan düzgün karakterli insan olmalı karakteri düzgün olduktan sonra isterse etrafında bir milyon tane manken olsun gözü senden başkasını görmedikten sonra senin tezin şimdi çürümüş olmuyor mu ya arkadaşlar azcık mantık rica ediyorum
he ama diyosan ki karakterli insan kalmamış olabilir saygı gösteririm onunda çözümü hayatına kimseyi almayacksın bitti bak herşeyin net bir açıklaması var :)
iyide maçını izleyen onu takip edenleri ediyiii
incitanesi ona bişey demem açıklama yapmalı evet ama sen demişin ki anında görüldü olmalı o zaman o şekil anlatma lütfen 🙂
Her seye açıklama yaparsam ohooo jdjxjsjs
ya konuşuyorsa benim gibi onlarla unide de mi böyle olcak maçını izleyen kızları etcekk
ya da o kızlar hep kalcak mi ayrıca beni ikinci hesabında etmedi takip istek atmadı niye erkeğin ikinci hesabı olmamali
ya da sadece kendisini etmeli takip video atmalı bu kadar yani
kardeşim dedim
Bir saat içinde
1 saat 27 dakika 16 saniye.
Boşluğu varsa yazmalı
arkadaş olacakta mi
oyle
Evet niye arkadaş o zaman
Yoğunsa da simdi müsait degilim ilk fırsatta cevap vericem , ya da şu kadar vakit sonra diye
Ben öyle yapıyorum bu tür hesap kitap isine girmiyorum
ee sanal ark yani aynı şehir ama hiç bulunmadıkça daha yakın gibj
yerler iste evine mi gidim knk
Ne fark ediyo, ben de burdan 5 ten fazla arkadaş edindim onlarda bende aynı yani vskit varsa saatlerce konusuyoruz vakit yoksa Şu an uygu degilim vs , iste nezaman olcaksa o zaman yazicam diye
snapte mesaj gormuyo instdan görüyo o nasil
çok kişi var diye bildirim mi kapattı ki
ben atiyom çünkü bazı foto filan o atmiyo pek
Olabilir ama ben o ikisini kullanmıyorum
snap mesajlarin kapalı mı diye yazdim cevap vermedi ya da gormedj ondan sonrada birseyler attim
simdi sanaliz hiç bulunmadıkça buluşmak istiyo aynı şehirdeyiz
Onlarada mı bakmadı
yuzmu gördü bende gördüm sesimi duydu
Ne güzel ne kadar oldu
2 hafta daha 1 yıl öncede konusuyoduk geç bakiyo diye engellemiştim
sonra bir yerde gene buldum ark sayesinde gene biraz soğuk davranıyor ilk basta
hatta arkima yurudu bildiğin senin saçın hangi renk filan oyunda bu sonra o arklar küstüm ben kizla bana sordu o niye oyuna girmiyo küstük dedim niye dedi felan birsey demdxim
onun hesabında diye birini gördüm yeni hesap o olabilir dedim ama bilmiyom yani engelledim bakim ediyo mu
sildi sanırım o hesbaj gözükmüyor
boş ver ozaman
ayyy
simdi bu beni ark olarak mı goruyon sadece ona benzer birseh dedi bende başka ne olarak görebilirim dedim
sonra ona sordum 1 gün sonra neden bunu sordun diye sende beni ark olarak goruyon dedim oda nerden biliyon belki güzel birseybolarak goruyom dedi noldu simdi
sonra ben komik video filan attım cevap vermedim oglum daha sanaliz sanaldan ilişki olmaz olsun yaşadım çok kötü kendine bakmiyon reel illa bukusmam lazım işte yoksa olmaz
Arkadas olarak goruyo
Bunu neden sordun ne demek sacma sormus burayi
ay sende
sorarım benn
kafama etmiş iste
Sen degil o sana niye bunu niye sormuş dedim
bilmiyom
sorası gelmiş demek ki
şey demiştim konuştuğumuzu birine söyleme filan diye yani duyan olur işte diye
ondan dedi heralde yanlış anladı yanlış anlaşabilirler demiştim oyke olursa
soylerse iste
oglum seviyosa seviyom demeli yani ne abuk subuk sorular bunlar
kafam karışıyor
Sen bana mi kızıyon
😂😂😂
yok ona
of cevap yazmadı neyse
Heee yani seviyosa demeli
koç ve terazi olur mu simdi
yükseleni teraziymjs doğru soylediyse
Yani anlasirsiniz gibi uyum icindeler diye biliyorum
ne demeli
Koc yay mükemmel
instangramda mesaja cevap verip snapeme niye bakmiyo
koç inatçı
yay degilim
yükselenim akrep sanirim
Sen koçmusun
pugh oynuyo bu bide spor unisine gitcekmis heral oradaki kizlari eder mi acaba takip maçını izleyenleri takip edenleri ediyoda kendisi
Snapi çok kullanmiyodur bildirimleri kapamistir
yok terazii
Ooo oyun oynuyosa oyun bolunmesin diye bildirimler kapalidir
Terazi iyidir
bana bide sadece 1 kişiyle konus dedi o nedamet sadece o mu yoksa 1 arkadaş mı
kendisi konusmuyosa başkasıyla varya begeni atiyo mu acaba gönderi kizlara
Kendisini kastetmistir
şehirdeki bütün kızları ediyo itiraf sayfalarını ediyo
Heee oyle yapiyosa baska gacilarla konusuyosa ez onu sana oyle dicek kendi ohhh
of oyununa ben ben sildim lan oda silsin
çok oynuyo sanki bide oynucsk biri yok diyo oyundada birilerini ediyoda goremiyom iste
Silsin tabiii
Discirtu yokmu
3 defa beraber oynadık neden sildi dedi de cevap vermedim sınavım var benim aga oyun mu oynim
bilmiyom ki
Katil kim var kim yok gorursun
aslında oyundan çıkarttım onu engellemiştir beni yok onu sinir etmisimde
Agaaa sinavin bittigse cocugu istiyosan oyna
arki duruyo iste bende oyunda konusmuyoz onlada 1 kere sesli konusmustuk o kadar
Tekrar istek ar
bitmedi lann
hadi ordan oyun beni ya
Ne bitmedi
hep aynı şeyler elmas oldum yeter
sinav
tac olup düştüm haberin var mi
O zmaan sinava agirlik ver yaz sende ona aslanim keserim seni gotun basin ayri oynamasin de
en iyi bilgisiyara bak temiz hava al
demi tel elde olunca tatlı geliyo
mantıklı
buluştuğumuzda beğenmezsen engellerim bukusursak tabi o istiyoda ben emin olamiyom
kardeşim çıkmasın bide
Hahahahahaha
atkımı etmiş istek atmış hide söyledi yakın degiliz oda engelledi bütün kızları ediyo dedi kardeşim dedi
kardes değil kardeşim yazidm
Heee
of yazmiyo
Bulusursan bakarsin begenmezsen sepet havasi
kalvye
kardeşi varmış
Hımmm
evet
şey diyim mi
aşkımın hesabını istiyon mu diyo küstüğüm bakam ne dicek
evet derse zaten 2 hafta ya da 1 hafta oldu yeni konuştuğumuz
pek konusmam öyle derse de
Aşkımın adisyonunu atiyorum bi bak bakalim de
ne diyem
neyin hesap mi
aga keşke yan hesap yapabilsem ama izin vermiyo inst
niyeyse
ordan yazardım bakam etcek mi
Kontra ataga kalk iste
ne diyon anlamiyom
iyide takipçi lazım simdi ooo
snapten mi eklesem
yeni hesap kuramıyor ki instda
simdi engellerden aynı e le giremem diğer hesap gider
Snpten istek at
İnstadan yax kabul et diye
ya yeni hesap acamiyom ki instdan
snap yedek hesap yok anlar
kascam da ooo
Nediyim valla aga
neyse tm
yaptım işte ya yani
Hadi bakalim
askıya alındı hesap instangramı avryaaa
cevap
En geç 5 dk içinde cevap vermelidir
oho
1 saat olcakk
banyo yapıyordur belki disarda olunca olur
O iş bitmiş o zaman yürümez o ilişki aga
cus aga daha sanaliz
Hemen yazmalı