Hiçbir ilişkim olmadi keza pek de arkadaşım yok ama içimde yoğun bir şekilde atılıp bır kıza açılmak, ilişki içinde olmayı isterdim ama gözünde kadınlar erkeklerden nefret eden onları kullanmaya çalışan insanlar gibi hissediyorum istemsiz biçimde. Sanki erkek olarak onlara 7/24 ilgi vermem gerekiyor, her hareketim için izin istemeliyim ya da haber vermeliyim. Ancak benim ona karşı hiçbir söz hakkım olmayacakmış gibi hissediyorum.
Belki de sosyal medya etkisidir ama kızlar düşündüğüm kadar acımasızlar mıdır?
Bu arada ikili ilişkilerde karşı tarafa çok bağlanıyorum.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
Evet bi kadına 7/24 ilgi vermelisin hatta daha da fazlasını yapmalısın çünkü senin verdiğin ilgi onun senin için yaptığı fedakarlıkların yüzde biri falan kadınlar acımasız olsa erkekler kalmazdım zaten dünyada
Mesela neyden feragat etmiş? Bunu yapmam için hangi gerekçeyi sunuyor? Söyler misin? Merak ediyorum gerçekten
Ya sana trip atması bile bi kadının seni önemsediği anlamına gelir bu kadar at gözlüklerinden dışarı bakmayın size değer vermese umursamaz değer vermediğizi önemsemezsiniz
Bırak bu ithamını şimdi. Bir kadın karşı taraf için neyden feragat ediyor onu söyle. Kimse işi gücü bırakıp satranç maçından hallice ilişkilerinizi çözemez
Kendine ayrıcağı vakti sana ayırıyo mesela oturup kitap okumak yerine ders çalışmak yerine mesela kendini geliştirmek yerine seninle konuşuyor seninle dışarıya çıkıyor en basitinden sana güzek görünmek için saçlarını yaptırıyp mesela daha çirkin olacağını göze alarak mesela kadınlar feragat eder de erkekler hak etmez hala ukala ukala konuşmaya devam ederler
Bu söylediklerinin hepsini iki taraf da yapıyor zaten. Erkek de vaktinden feragat ediyor. Kız için düzgün kıtlyafetler giyen, duş alanlar da var. Buluşmalarda hesabı ekseriyetle erkeğin ödediği görülür. Yani parasını da harcar onun için. Birisi laf attığı zaman korumasını da yapar. Ancak erkeğin kadın için herhangi bir talebin olduğunu gormedim. Ayrıca karşılaştığın erkekler bunu haketmiyor olabilir. O zaman kendini geliştirip daha düzgün çevre edinmelisin. Nitekim tüm erkeklerle yatıp kalkmadığına göre çarpık ilişkilerindeki kötü sonuçları tüm erkeklere yüklemek yerine sorunu kendinde aramanın zamanı geldi demektir
Erkekler her zaman hatalıdır. Kendizi üste çıkarmaya çabalamanıza gerek yok.
Geçmişte kalan kötü tecrübelerin için adına üzüldüm. Kızgınlığını anlıyorum. Ancak bunun için erkek düşmanlığı yapmana gerek yok. İletişim becerilerini geliştirmen gerekiyor burdan görüldüğu kadarıyla. Umarım kendine uygun birini bulur da mutlu olursun 😊.
Bize degil olamazda zaten
Hazır değilsin bence
Erkekler acımasız
Olabilir, sonuçta karşılıklı bir şey bu. Herkesin gönlünce olsun
Bu arada erkeklerin acımasız oldugunu dusunmeni saglayan şey nedir? Merak ediyorum görüşünü
Aşktan ölen bir erkek görmedim hepsi çıkarı için birileriyle konusuyor
Aşktan ölen bir kadın da görmedim ben. Zaten her şey çıkar ilişkisi, sadece romantik ilişkiler değil yani
Aşktan ölen kadın çok var çevremde
İşte bak sizin düşünce yapınız çıkar bizde diyoruz ki romantik ilişkide çıkar olamaz
İçinde anne/baba sevgisi dışında hiçbir çıkarsız ilişkiye sahip de şahit de olmadım hayatımda.
Bunu cinsiyete indirgemen doğru değil. Beni rezil eden ya da mutlu eden birçok erkekde kadında oldu. Ben de çıkar gözetmiyordum ama insan içinde gördüklerim bildiklerimi sorgulattı
Yani oda doğru güzel sevrn erkek de var kadında ama şahsi fikrim güzel seven erkek bulmak oranla daha zor