Bir ilişki sahibi olmak beni çok korkutuyor, gerçekten kadınlar çok mu acımasız karşı cinse?

Hiçbir ilişkim olmadi keza pek de arkadaşım yok ama içimde yoğun bir şekilde atılıp bır kıza açılmak, ilişki içinde olmayı isterdim ama gözünde kadınlar erkeklerden nefret eden onları kullanmaya çalışan insanlar gibi hissediyorum istemsiz biçimde. Sanki erkek olarak onlara 7/24 ilgi vermem gerekiyor, her hareketim için izin istemeliyim ya da haber vermeliyim. Ancak benim ona karşı hiçbir söz hakkım olmayacakmış gibi hissediyorum.

Belki de sosyal medya etkisidir ama kızlar düşündüğüm kadar acımasızlar mıdır?

Bu arada ikili ilişkilerde karşı tarafa çok bağlanıyorum.

Bir ilişki sahibi olmak beni çok korkutuyor, gerçekten kadınlar çok mu acımasız karşı cinse?
Cevapla