Merhaba. Biri ile bakışıyoruz hoşlandığı belli açılası yok gibi😅 sizce intagramdan eklemeliyim mi? Çok kararsızım?

Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada bir-birimiz tanımıyoruz. Ortak arkadaşımız yok. Tesadüf bir şekil instagramını buldum. Belki o beni bulamıyor diye düşünüyorum
Güncellemeler
+1 yıl
Bu arada kızım. İlk benden gelsin mi diye kararsızım
Merhaba. Biri ile bakışıyoruz hoşlandığı belli açılası yok gibi😅 sizce intagramdan eklemeliyim mi? Çok kararsızım?
Cevapla