
Hoşlandığınız kişiden başka birinin daha hoşlandığını öğrenseydiniz, rekabet eder miydiniz?

Hoşlandığınız kişiden başka birinin daha hoşlandığını öğrenseydiniz, rekabet eder miydiniz?
Ben öyle ergence şeyler yapmam.. zaten bir kadından hoşlanmaya başladıysam bu duygular illa ki karşılıklıdır. yani çok iyi anlaşıyoruzdur onunda benden hoşlandığını fark etmişimdir. ve zamanla sevgi oluşmuştur tanıdıkça
Kalitemi düşüremem
Kimin hoşlandığına bağlı. Arkadaşım falansa hoşlanmayı bırakırdım. Tanımadığım biriyse yarış demeyelim de hoşlandığım kişiye söylerdim kendisi cevap verirdi zaten.
Cevap
3Cevap
Ben kimseyle rekabete girmem. Ama hoşlandığım kişi o kişiyi seçerse ben geri çekilirim, yapacak bir şeyim olmaz. Seçimlere saygı duyarım
Gönül işi hassasdır rekabete gelmez hem bir işin olacağı varsa olur yoksa yırt kendini yinede olmaz
Artık eski hoşlandığım olur çünkü hiç uğraşamam böyle çocukça işlerle
Uğraşmam o kimi seçerse
Kenara çekilirim ben.. Kendimi düşürmem..
Aradan çekilirdim seçenek olmam
yok rekabeti sevmiyorum etmem neden edeyim
Degmez. Kizlar hep baskasini secti cunku.
asla uğraşamam böyle şeylerle
Hayır etmem
Hayır yapmam
Akışına bırakırım
etmem, ugrasmam
Ederim evet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?