Şimdi kendini geliştir falan derler boş boş yorum yapmadıgım şey kalmadı 185+ boyunda olmak nimettir haksızmıyım ya?

Eğer 1 79 boyunda olmasaydım yaşayacağım ilişki böyle olacaktı, asla yalnız kalmayacaktım sevgilimle birlikte gruplara albümlere göz atıp en poser kim iddiasına girip komik tatlı dakikalar yaşayacaktım.
Bunlar olmayacak ben genetik zindanımda hapsoldum giden gençliğime yanıyorum. Kadınların aşkı sadece boyunuz, tipiniz ve paranız vb. üzerinden şekillenir bunlar yoksa aşkta yoktur. Kadınlar sevgi veya aşk aramazlar. Eğer öyle olsaydı uzun boylu serserileri değilde kendilerine değer verip sevecek erkekleri isterlerdi.21 yıldır sapım ve genelde kızların bana davranışını görüyorum bu yüzden seni sen oldugun için sevicek bir kız yok gençliğim heba oluyor ve 190 yakışıklı erkeklerin kızların ağlatma seslerini duyuyorum sevgiden ve anladınız siz o olaydan mahrum bırakılıyorum
Şimdi kendini geliştir falan derler boş boş yorum yapmadıgım şey kalmadı 185+ boyunda olmak nimettir haksızmıyım ya?
Cevapla