26 yaşındayım ve şu zamana kadar hiç sevgilim olmadı anormal mi sizce?

Ne bileyim insanlara bunu söyleyince ya inanmıyorlar ya da böyle bana acıyorlarmış gibi bakıyorlar. Şu zamana kadar kimseye aşık olmadım ve aşık olmadığım biriyle birlikte olmak istemedim. Ben sevgili olduğum kişiyle ciddi olmak istiyorum yani sevgili olduysam o kişiyle evlenecek kadar ciddi olmam gerekiyor. Daldan dala atlamayı sevmiyorum itici buluyorum yani tabi herkese kendi tercihi ama bana göre değil. İşte bu yüzden hiç sevgilim olmadı. Aslında insanlar demeden önce bu durumu kafaya hiç takmıyordum ama şimdi takmaya başladım. Sizce bu durum anormal mi?
26 yaşındayım ve şu zamana kadar hiç sevgilim olmadı anormal mi sizce?
Cevapla