Yaşımdan dolayı çok şey kaçırdığım için çok üzgünüm bir teselli verin 😒?

Karşıma çıkan erkekler hep yaşça benden fazla küçük olduğu için ne evlenebiliyor nede hiçbiriyle tanışmak için şans verebiliyorum.. bazen içlerinden beğendiklerim de oluyor ama yinede takıntı yaptığım için hayatıma yön veremiyorum.. bazen hayatı kaçırdığım içim yaşım geçtiği için zorlaştigini düşünsem de bu eskiden de hep böyleydi..20 li yaşlarım deyken de hep benden 4 5 yaş farkı olan kişiler oldu.. iki kişiyle sevgililik hayatim oldu onlarda benden küçüklerdi.. sizce bu benim hayattaki imtihanım olabilir mi?
Güncellemeler
+1 yıl
Bazı arkadaşlar küçük sevdiğin için öyle oluyor demişler.. arkadaşlar ben baktim olmuyor yaşı yaşıma uygun biri çıkmıyor ve artık şans veriyordum.. kendimi bildim bileli yaşça benden olgun istedim..
Güncellemeler
+1 yıl
Yaş 33 ve şuanda 27 yaşında biri var çok tanışmak istiyor o yaşı önemsemiyor ama benim için gerçekten önemli..
Yaşımdan dolayı çok şey kaçırdığım için çok üzgünüm bir teselli verin 😒?
Cevapla