Bir erkek neden ayrıldığı halde aradaki bağı koparmak istemez?

Yaklaşık 3 aylık bir birlikteligim var onun öncesinde de arkadaşlık dönemimiz vardı kendisi boşanma aşamasında olan bir adam tanıdığımda da o şekildeydi yani benim için bosanmiyor ya da ben sebep olmadım başta onu belirteyim ayrılık kararı aldıklarından bu yana ayrı yaşıyorlar eşiyle iki tane evladı var ben hiç evlenmedim ve aramızda 11 yaş var kendisiyle neyseki biz önümüzdeki engellere rağmen kabullenip bir yola çıktık ve gayet mutlu giden bir birlikteligimiz vardi ikimizde birbirimizi seviyorduk ama sonradan erkek arkadaşım kendisinin bana layık olmadığını daha iyileriyle kendi yaşlarimda benim gibi hiç evlenmemis birini hak ettiğimi söyledi ilerde ailemin kabul etmeyecegini düşünerek aileni üzmek istemem dedi senin günahına girmek istemiyorum çünkü bu çok zorlu yorucu bir yol dedi ve böylelikle ayrıldık bir hafta önce ben ne kadar istemesemde bu ayrılığı fakat kendisi ayrılmamıza rağmen bağları koparmak istemiyor her gün mesaj atıp hâl hatır soruyor fakat sosyal medya üzerinde kızları eklemekten ve konuşmaktan da vazgeçmiyor ben bunu yüzüne vurduğumda ben aşkı sende buldum onlarla aramda bir şey olamaz diyor kalbimde sen varsın ve daima sen olacaksın diyor ne bana geri dönüyor nede vazgeçiyor sizce buradaki amaç ne bunun sebebi nedir?
Bir erkek neden ayrıldığı halde aradaki bağı koparmak istemez?
Cevapla