Nişanlım çok utangaç ne yapmalıyım? Görucu usulü degil bu arada. Detaya bakın lütfen?

Ben seviyordum açıldım o da kabul etti ztn ciddi dusundugumu de söylemiştim 2 ay sevgililikten sonra nişanlandık 1,5 aydır da nişanlıyiz. Sevgiliyken de utangaçtı şimdi de yaza düğün var hala böyle. Yani niyetim kötü değil bana alısmasını yakın olmamızı istiyorum. O soğuk olunca ben de çok adım atamıyorum sarilsam falan ters tepki verir mi birde kapalı yani dini nikah var bu arada. Kısacası nasıl davranmam lazım ben mi yakınlaşayim sarılsam öpsem kızar mı?

Nişanlım çok utangaç ne yapmalıyım? Görucu usulü degil bu arada. Detaya bakın lütfen?
Cevapla