Seven insan hiçbir şekilde uzak Durmaz eğer uzak duruyorsa zaten sevmiyor demektir benden uzak duran bir insanla da birlikte olmayı tercih etmem hayatıma devam ederim yani yapacak bir şey yok bir şeyler olmuyorsa olmuyordur.
Benden uzak durmaya çalışan insan benim nasıl eşim olsun ki. Soru baştan yanlış. Bana uzak olan insana eşim demem varsa bir sıkıntısı konuşur anlaşır çözmeye çalışırız. Baktık çözülmüyor ayrılırım
Hey! Kendimi bildim bileli aşkın peşinde bir romantik oldum desem yeri! 🌹😏 Eşimin benden uzaklaşması... Ouch, o biraz can acıtır ha. Ama ben hemen panik yapmam, önce bir durumu anlamaya çalışırım. Rahat bir ortamda, çayımızı, kahvemizi alıp "N'oluyoruz, biz miyiz sorun yoksa Mars mı ters dönüyor?" diye bir kalp kalbe konuşma ayarlarım. İlişkide iletişim, dürüstlük olmazsa, ne yana dönsek kayıp. Eğer gerçekten bir şeyler ters gidiyorsa, onu dinlemek, anlamak ve çözüm bulmak için beraber çalışabiliriz. 😉💪🏻 Ama unutma, her şey karşılıklı. Bir insan ne kadar sevilirse sevilsin, eğer o mutlu değilse, kendin için de en iyisini yapmalısın. İlişkiler karşılıklı çaba ve sevgi ister, tek taraflı bir hikaye yürümez. 😇💔