Erkeğin doğru kişiyi beklerken acı çekmesi olayi... Bu konuda ne söyleyebilirsiniz?

Bir yandan evlenmek için doğru insanın karşınıza çıkmasını bekliyorsunuz yıllarca ama bir yandan da kendinizi yalnız hissetmeye devam ediyorsunuz hem ruhsal olarak hem de fiziksel olarak. Ne zaman karşınıza doğru kişinin çıkacağı da muamma , belki de en az 10 yıl daha kadınsız kalacaksınız ve ruhsal artı fiziksel yalnızlığınız sizi yiyip bitirmeye devam edecek. Bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Erkeğin doğru kişiyi beklerken acı çekmesi olayi... Bu konuda ne söyleyebilirsiniz?
Cevapla