Erkekler neden ilişki bitince içinizden baika biri çıkıyor niye bu kadad kırıcı oluyorsunuz?

Başta çok anlayışlı nazik iyi niyetli biriyken olmayacağını anlayınca hakaret alay etme aşağılama neden bunu yapıyorlar saygılı nazim bir şekilde konulmayı bitirsek ne olur sanki ben bunun için çabalarken neden karşılığı bu olmak zorunda mı

Erkekler neden ilişki bitince içinizden baika biri çıkıyor niye bu kadad kırıcı oluyorsunuz?
Cevapla