8 yıldır başıma açmadığı olay kalmadı annelik le alakası bile yok bütün davaları kaybetti coçuklarına bakmadı hep ben baktım velayet onda olmasına rağmen hep bende kaldılar dava günleri aldı mahkemede annemi istiyoruz dedirtti fakat davayı ben kazandım şimdi hep bir bahane ile mesaj atıyor onunla iletişim hiç olmasını istemiyorum bir milyon kez söyledim etmediğim Hakaret küfür kalmadı kapıdan al kapıya bırak bukadar basit şimdi şu mesajı attım artık etkisi olur mu caba
Bu kadından kurtulamadım gtti ne yapacağım ben şehir mi değiştireyim?
Ben üzüldüm okurken. Çocuk olduğu için mecbur iletişim olacak. Ama bu şekilde olmamalı. Çocuk odaklı olsun iletişim diğer konulardan uzak durun. Karşı taraf bunu yapsa bile konuyu kapatın. Siz böyle davranınca zamanla durulur çünkü sizden istediği cevapları alamaz.
1
3 Yorumla
Soran
+1 yıl
Cumartesi saat 10 da küçük kapıdan al orayada bırak telefona mesaja gerek yok ben dakik sistemli adamım yüz defa söyledim gene aynı gene aynı
Bırakırken haber vermiyor ki alıp geri getirirken bahane üretiyor haber vermesine gerek yok burası site 164 daire var burada hepside beni tanır sever çocuklarımı bilir dört binada kardeşlerim oturuyor burası güvenilir kapıdan aldın kapıya bıraktın oldu bitti
Abi ölümlü dünyada neden anlaşamıyorsunzki çocuklarınızda var neden geçinemiyorsunuz kavga hakaret nereye kadar çocuklarınızı neden annesiz veya babasız büyütmek istiyorsunuz
1
2 Yorumla
Soran
+1 yıl
Evlenmeden önce ben senden daha tirizsim bu konularda kadınla anlaşamyacak ne var la derdim ayrılanlara söverdim yaşamayan bilmiyor işte
Benim için ölmüş biri oldugu için rahmetli koydum Bilmiyorum sürekli bahaneler üretiyor velayet onda iken aylarca sormayan kadın velayeti ben alınca evlenince çoçukları alıyor yarın getirim erken alım felan filan
Vermiyorum ki şimdi bunu yazdım sadece mesaj atar çocukları arar mesaj attım babanıza baksın der sitenin kücük kapısından al orayada bırakta dedik 2 yıldır da böyle çocuklarda alıştı o hala mesaj atıyor kadının mesajını görsünce cinlerim tepeme cıkıyor
Nankör inat bir kadın düşün kendi hatalarını senin üstüne atan bencil yüzsüz bir insan düşün agzının içi yalan dolu olup sensin yalancı diyen biri düşün evin içinde aşkım aşkım dışarda sanki zorla evlenmiş havalarda olan biri düşün beni sövüştürmediği akraba kalmadı 4 tane bacısı zaten ağızlarından küfür düşmez bir yıl dolaba su koyduramadım kalk şu çocukların kahvaltısını hazırla demekten osandım ben ailemi hiç evime karıştırmadım bunların ailesi bizden çıkmaz hele bi abisi var gece saat 1 demez 2 demez günde 5 defa arar para var mı gel senle bir iş yapak sen dükkan bul 5 6 tane araba al kiralama yapak bende gelim oturum eşşen yoksa enişten de mi yok diylermiş adama yav böyle terbiyesiz insanları hayatımda istemem ben
Yav nasıl anlatsam böyle ne yaparsan yap sane banane ben çocuk seviyorum diye git çoçuk aldır günah bilmez babası Allah'a inanmaz bunları bırakıp gitmiş Almanya'ya onun yanına bile gittim adam hava atmayı adet bilmiş bırak gel burada kal sana karı kız burada cok diyen adam
Evet Almanya'da yaşıyor tek yaşıyorum dedi oraya gittim Martina nerden çıktıysa adam orada evlenmiş bunların haberi yok yav ben hep acıdım o kızın babası yanında olmadıgına başlarında erkek olmadıgına benim arabam bildiğin çarşı hattında çalışan dolmuş gibi olmuştu nelerine koşturdum yav bak bunları alıp bankaya götürüryorum bankanın önü kalabalık park yeri yok annesi ve abisi indi bizde bir iki tur atalım dedik her tur 4 dakka sürer sen hangi ara cıktın da babamı arayıp nerde bu hayvanlar diye biliyorsun
ben yurt disindayim almanyaya yakinim , çogu turk erkekleri evliyse ve yalniz gidiyorsa almanyada bi kadin bulup orada yaşiyorlar bende 1-2 kere şahit oldum buna
cok değer vermiceksin iste hersey dozunda olmali bide cok iyi niyet de yaramiyor simdiki insanlara hayvan gibi davrancan sövecen p. lkslik yapacan o dil den anliyor çogu insan Valla tek diyecem sey morelini bozma cocuklarin için yaşa gecmisde bu evlilikde kötu tecrubelerin olmuş olabilir , kendine yeni birisini bul hayatini kur mutlu ol kafani eskiyle agritma olmuşla ölmüşe çare yok artık önune bak icindeki nefret kinide buyutme Allahin adaletin guven kim ne yapiyorsa o ondan cikacakdir herkes bir gun ettini cekecek
Amin aslında hiç umursamıyorum onu umrumda değil bak bende gittim amanyaya Avusturya Hollanda gezdim hep bana hep burada kal dediler amcamın oğlu sana romana ya nikah yapak kal dediler çoçukları nıda alırız dediler eski eşimin babası da Martinayı söyledi ben oraya geldiğimde nikahımız yoktu ayrılmıştık geri birleşmiştir ben yok dedim bırak orada bir kadına bakmadım bile Türkiye'de işim güzeldi rahattım son şans vermekten usandım ne yalan söyleyin hep yapıcı olmaya çalıştım benim genetiğimde yıkmak dökmek yok ziyan etmek yok
Ne guzel visanda var cik gez iste yurt disinda avrupada ck turk var birinden birine denk gelirdin orada yaşardın saglik olsun 👍 Eski esin kaybetti simdide arkanda dolaniyor o daha pisman olur ama