Bu kadından kurtulamadım gtti ne yapacağım ben şehir mi değiştireyim?

8 yıldır başıma açmadığı olay kalmadı annelik le alakası bile yok bütün davaları kaybetti coçuklarına bakmadı hep ben baktım velayet onda olmasına rağmen hep bende kaldılar dava günleri aldı mahkemede annemi istiyoruz dedirtti fakat davayı ben kazandım şimdi hep bir bahane ile mesaj atıyor onunla iletişim hiç olmasını istemiyorum bir milyon kez söyledim etmediğim Hakaret küfür kalmadı kapıdan al kapıya bırak bukadar basit şimdi şu mesajı attım artık etkisi olur mu caba
Bu kadından kurtulamadım gtti ne yapacağım ben şehir mi değiştireyim?
Bu kadından kurtulamadım gtti ne yapacağım ben şehir mi değiştireyim?
Cevapla