gün icinde ara sıra görüyorum selam sohbet vs var, instada 13 tane ortak arkadasımız var, yakın arkadaslarımla takipleşiyo, beni az merak etseydi simdiye kadar eklemesi lazımdı, eklemedi ilgisi yok mudur? bilinçli olarak mı eklemiyo?
AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
9Cevap
Kahin degiliz adamın icindekileri bilemeyiz ben hoşlanırsam mesela hayatta eklemezdim. Gururlu olduğum için.
hoşlandıgın birini nasıl merak etmezsin? nasıl bir adım atmazsın ben mesela ondan bekledim yapmıyosa ben yapıcam.
Yapmam gururum daha önemli.
haydaa, gurur ne alaka ekleyince noluyo arada etkileşim olmazsa arkadas olarak kalır orada öylece ben işyerinden baska erkeklerle takipleşiyorum adam eklemiş arkadas olarak öyle bi anlamı yok mesela
Olsun ilk adımı atmak zor bana göre.
ilk adımı atmaya cekinen erkek ki instadan eklemek cok ufak bi adım bunu bile yapmıyosa sap takılsın öylece
Ben halimden memnunum. Yanlizlik çok hoş bir şey. Kadının tripi kıskançlık krizleri ilgi istekleri ilgiye aç olmalari ne güzel böyle şeyler yok hayatimda ohh mis.
bazen yanlis anlar filan diye yapamiyosun. sen istek at
yoo yanlıs anlayalım zaten mümkünse ben eklersem o da beni yanlıs anlasın ona yürüdüğümü düşünsün😀
hahahaa madem istiyosun belli et
etraf insan dolu nasıl belli etcem, zaten belli etsem o da anlasa ve bisey yapmasa ben o adamı salarım baska birini bulurum amacım netlik kazanması
yakin oldugu kizlar varsa onlar yonlendirsin sana
hiçbiri bizim olmamızı istemezler, etraf düşman dolu ben tekim bu konuda
o zaman is sana kaliyo. bildigim iyi bir kafe var kahve icelim mi filan deyip olayi disarida bulusmaya bagla
şey desem; konusmak istediğim seyler var sen de isterden bana ulaş düşün falan derim o görüşmek istesin:) ay adım atmak hiç bana göre degil
dene
sanada sıra gelecek
sabır:DDDDDDDD
yok öyle sırayla, adam gibi gelmezse istemem ki zaten
etraf kadın dolu
çok beklersin
kendi bilir ben ertafındakilerden farklı gelmiyosam gözüne , eklemesin de zaten
hayat akıyor
kimse kimseyi beklemez
Sen takip et ilk adımı sen at belki çekiniyor
çekinen biri degil aslında ama anlamadım
Bu işlerle normal işler farklı
aslında çekinen adam sevmem, cesareti yoksa olmaz o iş
Sanada bir şey beğendiremiyoruz iş yeri bu hem reddersen işide etkilebilir her şey düşündüğün gibi değil
aynı risk benim icin de gecerli iş riske girmez kamuda kadroluyuz ancak dedikodu olur idareclier duyar vs bi ton sacmalık olgun insanlar bunu dısarı belli etmez ancak karsımdakinden emin degilim
Sen takip et başka bir şey yapma gerisini o bilir
bilmezse de kendi bilir cok haklısın ben sadece ekliyim, bisey olmasa da arkadasız zaten işyerinde abes bi durum yok
Sen ekle onu adım at canım
ya adamın ilgisini çekseydim bi adım atardı demek ki yok öyle bisey, benim eklemem mesele degil eklerim arkadas olarak kalır öyle orada
Canım bak bu soruyu gizli sordun. Neden çünkü sana yazan erkekler olur değil mi? Yani istersen konuşacak görüşecek çok kişi bulursun. Bu yüzden o çocuğa fazla takılma. Hayatını yaşa. Kendi degerinin farkında ol
burdan yazanların niyeti zaten belli genelinin, belki de kendi degerimin farkında oldugum icin gizliyimdir
Hoşuma gidiyor öyle olmaları. Farkımız anlaşılsın onlarla. Onlar sayesinde güzel yaklaşıyorlar bizede o işin sakasıydı. Ben örnek olarak verdim. İnstada bir hafta da sana kaç istek geliyor mesela?
bilmem, üç beş tane falan
bazen bir bazen hiç öyle
Ortası 4 olsun ayda 4*4 = 16 kişi sadece instadan senle tanışmak istiyor. Bunları illa herkesle konuş diye demiyorum. Kendini farket. Bir kişiye takılı kalma. Hayat sevince güzel. Ama bu sadece karşı cins olmak zorunda değil. Kendinde başlar her şey
zaten bir kişiye takılmak istemiyorum biraz zaman tanıdım onun olmayacagından emin olsam üzülmem yoluma bakarım.
sacma bi durumun icindeyim aslında işyerinden bi arkadasım da ondan hoslanıyo kıza demediyse 3 kere konusurken kardesim demiş, kız hala peşinde, ben bu kıza üzülmem adama dua et bak sana netlik saglamıs ne uzatıp duruyosun.
Adam senden hoslansaydi adım atardı. ya da belli edecek bir şey yapardı. Yapmadığına göre adamı bırak. Çünkü sende adım atarsan adam dicek herkes benim peşimde 😀
yok öyle beni diğerleriyle karıstıramaz bi olumsuzluk gördüğüm an arazi olurum adını bile unuturum, bana baskası cok emin ol dediğim gibi zaman tanımıstım, kendi bilir istemiyosa da
Aynen öyle bende bunu kastediyordum. Hadi bakalım zeki kadınsın. Seni alırsa şanslı olur o
almazsa kendi kaybeder, çevresinde benim klasmanımda kadın oldugunu sanmıyorum cesaret edememesi bile muhtemel. ego yapıyorum gibi iticilik olarak algılama, bazı gercekler sadece :)
Seni görebilir miyim
olur dm den yazıyorum
Evet eklerdi merak duygusu olurdu
Ekler ve sana çıkma teklifi ederdi
dimi bu kadar basit, aslında kendime güvenim vardır bunu ben de yaparım da adama güvemiyorum bir kişiye söylese dedikodu alır yürür bi de işler yolunda gitmezse rezil oldugumla kalırım
İlgisi yoktur
yani düz mantık bence de
Kısa ve net 😎
Sen ekle
niye ben ya? eklerim de ben bi ondan görmeyi bekledim bi ilgisi var mı bu sayede anlamak icin
Begenmemiştir
bakıyo, gözünü kaçırıyo selam veriyo konusuyo o zaman bunları da yapmaması lazım.