İşyerinden beğendiğim biri var, az da olsa sohbet var aramızda ilgisi olsaydı instadan erkler miydi?

gün icinde ara sıra görüyorum selam sohbet vs var, instada 13 tane ortak arkadasımız var, yakın arkadaslarımla takipleşiyo, beni az merak etseydi simdiye kadar eklemesi lazımdı, eklemedi ilgisi yok mudur? bilinçli olarak mı eklemiyo?

İşyerinden beğendiğim biri var, az da olsa sohbet var aramızda ilgisi olsaydı instadan erkler miydi?
Cevapla