Nişanlımı başta sevmiyordum. Aile istegiyle görücü usülü tanıştık. Sirf evlenmek icin evleniyordum yani. Başta alışamadım hatta?

Hatta pişman bile olmuştum. Ona çok yakın davrandığım söylenemez soğuk davraniyordum. Ama pişmanım 3 aydır nişanliyiz son zamanlarda ona çok alıştım sevmeye başladım. Zamanı keşke geriye alabilsem. Şimdi onu çok seviyorum ama başta hep soğuk davraniyordum belki de çoktan sogumustur bile şimdi nasıl yakinlasabilirim. Bu saatten sonra durum düzelir mi? Bu arada görücü usulü oldu ama o beni önceden de taniyormus uzaktan. Bana karşı çok iyii gerçekten sevdiğini hissediyorum ama keşke ben öyle davranmasaydım. Şimdi nasıl ona karşı adım atabilirim?

Nişanlımı başta sevmiyordum. Aile istegiyle görücü usülü tanıştık. Sirf evlenmek icin evleniyordum yani. Başta alışamadım hatta?
Cevapla