İstemediğin biriyle kalp kırmadan sohbeti kesmek?

Aynı sınıftayım çocukla sürekli yazıyor benim yakın arkadaşım arkadaşı bu çocuk yani konuşmak istemediğimi sürekli belli ediyorum ama anlamıyor hiç bir şekilde aynı sınıfta olduğumuz için de aramı bozmak istemiyorum normal konuşuyoruz mesela mesajda ben hep arkadaşça gidiyorum sürekli 3 n ile napiyorsun yazıyor mesela az önce de işte olduğunu söyledi kolay gelsin yazdım sağol canım yazmış canım demesi normal mi yani aramız da hiç bir şey yok kendi kendine flört ediyo ara sıra tersliyorum öyle yapınca napabilirim başka sizcee

İstemediğin biriyle kalp kırmadan sohbeti kesmek?
Cevapla