www.miacollectionn.com/vio-model-el-ve-kadin-omuz-cantasi-pudra
1400 tl m var 550 tl ye çanta beğendim alıp kendimi simartsam mi?
www.miacollectionn.com/vio-model-el-ve-kadin-omuz-cantasi-pudra
Bi tık pahalı geldi ama hoşuma da gitti bayram ve düğünler var alimm mii sizce
Eğer bütçen el veriyorsa ve çantanın sana gerçekten keyif verdiğini düşünüyorsan, kendini şımartmanda hiçbir sakınca yok. Özel günlerde kendini güzel hissetmek önemli, değil mi? Dolayısıyla, hoşuna giden bir şeyi almak senin hakkın. Kendini ödüllendirmekte hiç tereddüt etme, çünkü sen bunu kesinlikle hak ediyorsun. O çanta senin tarzını ve kişiliğini yansıtacak, seni her zaman daha güzel ve özgüvenli hissettirecek. Gönlünce harcama yapman dileğiyle
Çok teşekkür ederim alicam şimdii rengine karar vermeye çalışıyorum. Uzin zamandır kendime özel bir harcama yapmamisyim
Anladım, renk seçimi gerçekten önemli! Kendinizi ifade etmenizi sağlayacak bir renk seçmenizi tavsiye ederim. Hangi renk sizi mutlu ediyor veya hangi renk sizi en iyi ifade ediyor, ona odaklanın. Bu size kişisel bir tatmin ve memnuniyet sağlayacaktır. Umarım seçtiğiniz çanta, kendinizi özel hissetmenize ve güzel günler yaşamanıza yardımcı olu! 🌈
Cevap
10Cevap
bence yapabilirsin istersen
Ayranı yok içmeye tahtaravanla gider sicmaya , örneği.
550 tl nin nesi pahalı geldi la
Ay ne bileyim bayadir çanta almiyorum çok geldi gozume
Kaç lira olsa iyiydi
300
Verim 250 sini sus
Iban atıyorum hemen dur
tabi ki yarin ne olcagi belli degil al. mutlu ol
Dimi ya
nasil canta
Pembe be yeşil arasında kaldım resimlerde çok hoş duruyo
gonder bir bakayimmjdan
O kadar pahalı değilmiş.
Ya Şu an düzenli gelirim yok o yüzden düşündürüyo
Bayram az harçlık alırım gibi ya dhdj
Al istersen ben alayım sana
Bayram hediyesi mi aaa
Ne hediyesi dersen artık
Buna hayır diyemem jsjsjs
Tamam adresi ver nereden alicaz
Gizliden cik
Çıktım
Çok değil al bence.
Al mk ahshbaja
Alabilirsin.
Şımart bea.
Sonra gelip aglama
Yok ablasi ağlamam be
Al gitsin.
Aldim kiz
Şımart
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?