Ruh eşimle tek ortak noktamiz ayni gün evlenmiş olmamız.🥳🥳

Ruh eşimle tek ortak noktamiz ayni gün evlenmiş olmamız.🥳🥳

Anlaşamıyoruz ve bu anlaşmazlıkla nasıl evlendik bilmiyorum. Hiç bir sevkimiz isteğimiz uymaz. Kocam her yemeği seçer ve birçok şeyi yemez, ben tam tersi her şeyi yerim. Ben gezmeyi severim ama eşim sevmez, beni dört duvar arasına tıktı. Ben süslenmeyi severim ama o benim süslenmemi dikkat çekmemi istemez, makyaj yapınca bir ton söylenir
Cevap
12Cevap
Eşim ya da sevgilim yok ama olsaydı tabi iyi anlaşırdım
İlişki defterini kapattım. Ama dostum dediğim
İnsanlarla veya çevremdeki insanlarla ortak yönlerimiz anlaşabildiğim çok şey var.
İyi bir insan olan herkesle anlaşırım tek kriterim iyi bir insan olması.
Eşim ya da sevgilim olursa anlaşacağımdan hiç şüphem yok 😄
Mükemmel bir şekilde Anlaşıyorum Çünkü kendisi mevcut değil
Ortak yönlerimiz yok. Her şeyde farklıyız. Ben kahve severim o çay, dizi sevmez maç seyreder, dedikoduya kızar böyle gidiyor.
şu an ciddi bişey yok ortada
Tek ortak yönümüz aynı burç olmamız.
O benim ruh ikizim 🥰
Olsaydı anlarsirdik bence 😊
Sanırım bende😅
Gayet iyi
Yoktu ayrıldım
Eşim yok
Yok ki
Olsaydı anlaşırdım
Yok ikisi de
ruh eşim daha yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?