Kızlar, Bir kızla böyle durumdaysanız, kız aşıkmi yoksa arkadaş görüyor?

Lütfen kizlar sona kadar okuyup yorum yazin. Fikirleriniz çok önemli.

Bir kız görmüştüm. İlk görüşte aşık oldum. O günden sonra peşinden gitmeye başladım. İlk başlarda benden kaçıordu. Ama hep karşılaşıcna masumca gülüordu bana. O kadar güzel gülüorduki onun her şeyden çok gülüşüne aşık olmuştum. Hayatimda ilk defa birini bu kadar güzel seviordum. Aylar sonra yaklaşıp açıldım kıza, uzun uzun samimice konuştuk ve bana ne hayir ne evet demedi. O günden sonra arkadaşca bi ünsiyyetimiz oluştu. Her gün ayni ortamdayiz zaten ve güzelce konuşup dertleşiorduk. Ama kız ilişki konusunda biraz mesafeli davranior. Ben ise o kadar güzel seviordumki kendim de farkinda olmadan kiza aşırı ilgili, şefkatli davranmaya başladım. 1 yılın sonunda kızla konuşurken bana dediki ya ben artik alıştım sana. Seni görmedigim zamanlar özlüorum. Ben de bak aşik falan olursun dikkatli ol dedim. Hep beraberce güldük. Kiz biraz utanan biridir. Yok aşik olmadim ama ben aliştim galiba sana. Her gün gözümün önündesin ve yapiştin beynime, görmedigim zaman garipsiorum dedi. Neyse yine gülüp konuşup ayrildik. Kizin bakişlari, gülüşü tüm tavirlari hoşlanior işareti verior. Ama hem ben, ve hem de kendisi hislerinden emin degil diye biraz git gel içindedir. Böyle durumda nasil davranmaliyim bilmiorum. Kiz belki de aşik olmuş bana, ama itiraf edemior. Sizce kizlar nasil davranmaliyim? Siz hiç böyle durum yaşadınızmı?

Kızlar, Bir kızla böyle durumdaysanız, kız aşıkmi yoksa arkadaş görüyor?
Cevapla