Lütfen kizlar sona kadar okuyup yorum yazin. Fikirleriniz çok önemli.
Bir kız görmüştüm. İlk görüşte aşık oldum. O günden sonra peşinden gitmeye başladım. İlk başlarda benden kaçıordu. Ama hep karşılaşıcna masumca gülüordu bana. O kadar güzel gülüorduki onun her şeyden çok gülüşüne aşık olmuştum. Hayatimda ilk defa birini bu kadar güzel seviordum. Aylar sonra yaklaşıp açıldım kıza, uzun uzun samimice konuştuk ve bana ne hayir ne evet demedi. O günden sonra arkadaşca bi ünsiyyetimiz oluştu. Her gün ayni ortamdayiz zaten ve güzelce konuşup dertleşiorduk. Ama kız ilişki konusunda biraz mesafeli davranior. Ben ise o kadar güzel seviordumki kendim de farkinda olmadan kiza aşırı ilgili, şefkatli davranmaya başladım. 1 yılın sonunda kızla konuşurken bana dediki ya ben artik alıştım sana. Seni görmedigim zamanlar özlüorum. Ben de bak aşik falan olursun dikkatli ol dedim. Hep beraberce güldük. Kiz biraz utanan biridir. Yok aşik olmadim ama ben aliştim galiba sana. Her gün gözümün önündesin ve yapiştin beynime, görmedigim zaman garipsiorum dedi. Neyse yine gülüp konuşup ayrildik. Kizin bakişlari, gülüşü tüm tavirlari hoşlanior işareti verior. Ama hem ben, ve hem de kendisi hislerinden emin degil diye biraz git gel içindedir. Böyle durumda nasil davranmaliyim bilmiorum. Kiz belki de aşik olmuş bana, ama itiraf edemior. Sizce kizlar nasil davranmaliyim? Siz hiç böyle durum yaşadınızmı?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar Ne Diyor
Yaşadım, bence rest çek, arkadaşlık sınırı içinde kalamam daha fazla ben sana o gözle bakmıyorum, eğer istemiyorsan uzak dur benden de. Bana bunu geçen hafta yaptı biri geberiyorum şu anda. Yazsa tekrar anında koşacak duruma geldim.
siz de arkadaş gibi görünüordunuz? Şimdi çokmu özlüorsun? 3-4 gün ben de uzagim kizdan.
Aşikmisin ona?
Yani o başından beri niyetini belli etmeye çalıştı hep, ben kaçtım. Arkadaş olarak görüyorum dedim. Seviyorum diye mesaj atıp duruyordu. Arkadaşlar sever birbirini dedim. Senle sohbetim kadar kimseyle sohbetten keyif almıyorum dedi. Beklentim yok senden ondan dedi. Günlerce saatlerce senle konuşmak istiyorum, hiç sıkılmıyorum, üstüne çok gelicem diye bazen yazamıyorum dedi. Bir gün aradı. Konuşurken seni seviyorum dedi, Garip bir boşluk oldu korkuyorum dedim. Sana itiraf etmem gereken şeyler var dedi. Anladım seni duygusal boşluktasın duymak istemiyorum dedim. Değilim ben seni ilk gördüğüm andan beri aynı histeyim geçmedi ki dedi. Hayır duymak istemiyorum kapatabilir miyim telefonu dedim. Bende karşılığı yok senin söyleyeceklerinin dedim. Olduğunu biliyorum kaçıyor musun dedi. Evet dedim. O gün bizim aramız açıldı. Sonra tekrar barıştık. Bu sefer buluşmak için ısrar edip ben gitmediğim için beni instagramdan çıkarmış. Hayırdır dedim. Seninle klavye arkadaşı olmak istemiyorum , anlamı yok oradan takipleşmenşn görüşmeyince dedi. Ben buna bir saydırdım, çocuk musun sen kocaman adam senden başka böyle garip davranan bir arkadaşım daha yok dedim. Çok yanlış yerden girdin yapma dedi
Ben bu üzüldü diye kıyamadım, iş yerinin önüne gittim bak senden kaçmıyorum, üzülme gibisinden: arabada oturduk 15-20 dakika. Benim sana zaman zaman yükselen duygularım oluyor, bastırmaya çalışıyorum ama tekrar bir anda çıkıyor , artık söyleyebilir miyim dedi. Sana verecek bir cevabım yok söyleme dedim. Tamam öyle olsun ama lütfen yüz yüze görüşelim tamam cıvık ortam olmasın dedi. Elimi tuttu baya heyecanlandı filan. Ertesi gün bana öpücük atmış mesajın sonunda. Ben buna bir saydırdım kim var senin karşında, ne yaptığını sanıyorsun diye: yine küsüştük
Sonra bana görüşelim diye mesaj attı bu, ben seninle iletişimde kaldıkça kendimi kötü biri gibi hissediyorum, iç huzurumu bozuyorsun , sen benim arkadaşımsın, sınırlarıma saygı duymuyorsun , umarım Allah senin karşına seni iyiliğe teşvik edecek seni sevecek insanlar çıkarsın ama ben senle buluşmak filan istemiyorum dedim. Bana görüldü attı
Bir ay sonra dayanamadım ben, tutarsız davrandım , faturayı sana kestim , özür dilerim dedim. Estağfirullah yazmış sadece. Aradan bir ay geçti ondan sonra senin kş bana ses kaydı atmış. Sana artık yazmayacaktım ama dayanamadım, ne oldu bana bilmiyorum , seni çok özledim, kızma bana ama ben senden çok hoşlanıyorum, bunu bil ve bana bundan sonra ona göre davran diye. Bende olmaz dedim. Kendine bile itiraf edememişsin gelip gelip gidiyorsun ama ben biliyorum , bana geleceğin günü bekliyorum, sorun değil dedi. Kendinle yüzleş yine uzaklaşacaksın benden ama biliyorum geleceksin bana dedi. Sonra ben yine istemediğimi söyledim. Çünkü ne istiyorsun benden dedim sen bir mesaj atınca bile ben çok heyecanlanıyorum; sende heyecanlan istiyorum, bu heyecanı beraber yaşayalım istiyorum dedi. Ben heyecan filan yaşamak istemiyorum dedim. Kavga ettik: ertesi gün de bana ben senden çok etkileniyorum, çok yükseliyorum, sen beni kaldıramazsın, arkadaşça davranamam daha fazla, benden uzak dur dedi. O an tamam zor olacak ama uzak dururum dedim: neden dedi. Söyleyemem dedim. Bu böyle olmaz ben istediğim gibi konuşmak istiyorum artık sana kısıtlama olmadan dedi. Ben de rahatsız olduğum bir şeyi olmamış gibi yapamam dedim. O da bende böyle yapamam dedi ve gitti. İnan geberiyorum 4-5 gündür