
Sizi çok seven anlaşamadığınız biriyle mi yoksa sizi çok iyi anlayan ama daha az seven biriyle mi sevgili olmak istersiniz?

Sizi çok seven anlaşamadığınız biriyle mi yoksa sizi çok iyi anlayan ama daha az seven biriyle mi sevgili olmak istersiniz?
Beni seven kimse ile, çünkü "sevgili" denen iliskiyi özel kilan kisinin seni sevmesidir. Bir arkadasta seni anlayabilir ama o sekilde bir sevgi sadece tek bir kisiye aittir. Anlasmak için bir seyler bulunabilir..
Beni anlayan , zorluk çeken birisi ile
Ortak acılar tek paydada toplar haklısın
Cevap
4Cevap
Beni hem sevenle hem de anlayanla.. zaten seven insan gerçekten anlar.. ama her anlayan insan sevmez maalesef.
İkisi de bir yerden sonra ne seviyor ne anlıyor bence ikisi de boş
Zaten beni anlayan otomatik olarak beni seven kişi olmaz mı 🤔
Bazen olmayabiliyor 😇
O da doğru bak.. Beni anlayan olsun
beni anlayan biri olsun isterim ayrıca o da seviyor belki bilemem ki kim ne kadar seviyor. herkesin sevgi anlayışı farklı
Sevenle olmak isterim Zaten seven insan da anlamaya meyillidir , çabalar
Karşılıklı birbirimizi sevip anlayabildiğimiz insanın yanında bir ömür dururum..
Anlaşılmak istiyorum çok sıkıldım gelgitler ilişkilerden
Seven insan zaten her türlü anlamak için çabalar.
ben sevdiğim ve beni seven anlayan benimde onu anladığım kişiyi seçerdim
Anlaşılır sevgi için beni anlayanla olmak isterim
Beni seven ve anlayan olmaz mı 👉🏻👈🏻
Seven adam anlamalı
Sevgili istemiyom😑
Anlaşılmak daha iyi sanki.
Severse anlar zaten sevgi empati de gerektirir
Sevip anlayanla
Beni seven ve anlayan
beni gerçekten sevenle
Anlasin yeter
Sevenle
İkiside
Seven anlayanla
Beni sevenler 🤓🤓
Ben anladım seni 😂
Sevip anlayanls
sevenle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar