Bir erkek 38 de yalniz ne yapabilir? İstek arz. ular nasıl kurtulur, kızları görünce öldüresim geliyor kendimi?

Yani psikiyatriye gittim bana iki tane İlaç yazdı ama isteğim duygularım Yani o kadar artık beni bitiriyor ki bunu kimse anlatamıyorsun yaşıyorsun kendi içinde ya yani böyle günümüzdeki kızlar o kadar kendini açık saçık gösteriyor ki Yani o kadar canım çekiyor o kadar istiyorum ki artık ben Kendimi anlatamıyorum bazen artık rüyalarıma kendini acaba öldürsem kurtulur muyum düşüncesine giriyorum? Ya bir konuşma niye bu kadar zor Neden mi izliyorsun bu kadar birlikte olmak zor ya Niye bir kadına Kendimi anlatamıyorum ki ben bu kadar engelli miyim canımsın mıyım ben de anlamıyorum ki soru işareti tane kimseye karşı bir zarar verme düşüncem gibi falan bir şey yok ama olmadığı zaman acı çektiriyor ve artık nefsi bana vermiş olduğu o duyguyu yaşamak istemiyorum ben oruç tuttum Namaz kıldım bilmem ne yaptım ama olmuyor yani niye bir kadın beni anlamaz ki bir kadın neden benimle birlikte olamaz ya da ben bir kadının neden Hayır anlatamam ya seni istiyorum demek bu kadar zor mu bir kadınla birlikte olmak o kadar zor mu ya benim sorunum ne ki?

Bazen o kadar canım çekiyor ki diyorum artık ben bir kızın karşısında kendimi öldürsem anlar mı beni ki?

Bir erkek 38 de yalniz ne yapabilir? İstek arz. ular nasıl kurtulur, kızları görünce öldüresim geliyor kendimi?
Cevapla