Böyle bir şey başıma geldi siz ne dersiniz bu konuda? Ne önerirsiniz?

Instagram dan aynı fakülteden olduğum bir kıza profil fotoğrafına bakarak beğendim çok tatlı bir kız idi profil fotoğrafında. Neyse bu kıza yazdım ve yüzyüze görüşmek tanışmak istiyorum dedim tamam dedi. Ama başbaşa değil arkadaşlarımın yanında dedi. Ben de ben kız ortamlarından çekinirim dedim. O da merak etme kısa sürede kalkarlar başbaşa kalırız dedi. Tamam dedim bunun üzerine. Gittim ama kızı tanıyamadım çok farklıydı hatta 3 arkadaşı yanındaydı onlardan biriyle karıştırdım. Kız da bunu fark etti tabi doğal olarak. Kız zaten bunu fark eder etmez ben onun gözünde bittim 😂 o ayrı konu ama şuna değinmek istiyorum bu kız fotoğrafını effect yapmış ve günlük hayattaki haliyle alakası yok idi. Zaten bu yüzden tanıyamadım ve karıştırdım. Ben tabi büyük bir hayal kırıklığına uğradım. Sonra işte başbaşa sohbetten sonra karakterimiz de farklı çıktı. Sonrasında mesajla bildirdim ve öyle birbirimize hayatta başarılar diledik bitti. Ama bu çok ilginç bir şeydi ya? Bir daha asla yüzyüze görmediğim bir kıza tanışmak istiyorum demicem. Siz ne dersiniz
Böyle bir şey başıma geldi siz ne dersiniz bu konuda? Ne önerirsiniz?
Cevapla