Benim uzun zamandır konuştuğum biri var ara ara konuşuyoruz ama ben bir dönem buna aşıktım şimdi hislerimin bittiğini düşünüyorum?

benim uzun zamandır konuştuğum biri var ara ara konuşuyoruz ama ben bir dönem buna aşıktım şimdi hislerimin bittiğini düşünüyorum o zaman karşılık alamamıştım da aşkıma sizce konuşmaya devam etmeli miyim bana açıkça benim evlenmek gibi niyetim yok istersen beraber yaşayalım dedi bu da bana ters ne yapayım sizce
Benim uzun zamandır konuştuğum biri var ara ara konuşuyoruz ama ben bir dönem buna aşıktım şimdi hislerimin bittiğini düşünüyorum?
Cevapla