Dostummm sevdim ölse arkasindan ölüp öbur tarafta kavusabilcegimi bilsem ve bundan %100 emin olsam belki abarti gozle bakarsin ama yukarda allah var intihar eder arkasindan giderdim prenses gibi hissetirmek falan laf mi yaa cook sevdim neler yapmadim yeri geldi instadan bütün arkadaslairmi sildi neden dedim benden önemli mi dedi eyvallah madem siliyorsun engelle de bari kapatmis falan sansinlar dedim o banaa çok vurdu 1 tane kaldiripta vurmadım degil ailemi 7 sülalem mezardan kalksa hepsini cignerdim amaa neden ben boyle yapinca mi olmadı herşeyi mi verirdim hic biseyin degeri yoktu gozumde benim prenses gibi hissetirmek falan halt yesin ama ayrıldı benden niye boyle oldu 1 sene kendime gelemedim düşünmekten kafamda senaryo yazmaktan ayrıldıktan sonraki ilk 3 ayda yaa insan dusunmekten konusma yetisini kaybetmeye baslar mi yemin ediyorum en son dilim donmemeye başladı oyle bir vaziyete geldim yani oyle prenses gibi hissetirince mi biz degersiz oluyoruz boyle dua ediyorsunuz ama boyle yapan insanla da beraber olmuyorsunuz neden yaa nedenn
020 Yorumla
Soran+1 yılAma seninki sevmek degil ki hastalik gibi. Sen bağlanmişsin hayatini adamişsin yanlis bir davranis
Soran+1 yılEvet. Tamam prenses gibi hissettirmisin ama cok ileri gitmissin. Prenses hissettirmen için kendinden bu kadar vermen gerekmiyor emin ol. Cok fedakarlik yapmişsin
- +1 yıl
Anladim kardeşim sen diyorsun ki ben beni boyle seven bi insan istemiyorum çok aşırı sevilmeyim ama prenses gibi de hissettirsin mi doğru mu anlamisim 😂😂 eger oyleyse ben gerçekten bu kızları anlamıyorum yaaa bunu laf olsun diye söylemiyorum gerçekten anlayamıyorum bu kizlar ne istiyor yaa algilayamiyorum artik
Soran+1 yılSen iyi misin asil siz erkeklee bir sey anlamiyorsunuz. İyiliğin için diyorum algilayamiyor musun? Kendinden bu kadar fedakarlik yapmadan da sevebilirdin diyorumm. Iyi akillanmadiysan bir dahakine kendini paspas et. Eminim sevilirsin.
- +1 yıl
Yok o 1 kere olur onun için demiyorum daa yani bana şunu söyle sadece sennn birisinin seni benim gibi sevmesini istemiyor musun istemez miydin kardeşim eger gercekten dürüstce samimi bi sekilde istemezdim dersen demek ki benim sevdigim kızda yanlis yok diycem bütünü boyleymis diye dusuncem ve bundan sonra da ona gore hareket ederim yanii
- +1 yıl
Ya yuru git sevsen arkadaşlarını mı dusunursun ayrıca kızdan erkege arkadaş olmaz bari engelle de kapattı sansınlar ne o kaşar kız knklarinızı cok onemsıuosanız sevgili yapmayın kimse sizin orspu knkalarınızı cekmek zorunda deıl ıyı yapms kız bırakmış seni ohhhh
Soran+1 yılEvet beni kimsenin boyle sevmesini istemem. Maalesef olgun değilsiniz. Sevmeyi köle olmak saniyorsunuz. Böyle sevmek sağlikli sevmek değil.
- +1 yıl
Yok bee ne alaka kasar kız kankalarim falan yoktu benim ama liseden olsun eski calistigim yerlerden olsun hatta ilkokuldan arkadaslarim falandi hepsi yani coguyla konuşmuyorduk bile zaten ama konustugum insanlarda vardi aralarında yani şöyle düşün samimi bi arkadasin var liseden ama reelde gorusmuyorsunuz instada takiplesiyorsunuz bazen birbirinizin fotosuna like atiyorsunuz nadirende msjlasiyorsunuz simdi ben bu kızı cikarttigim zaman ve de engellemesem bana şöyle bi mesaj atmaz mi hayirdir yaa cikartmssin takipten takipcinden ne oldu dese ne diycem ben yaa sevgilim sildi mi diycem o kız bozulmaz mi hayirdir yaa ne alaka sanki sana mi yuruyorum ben bu nasil saçmalık demez mi o yuzden engelle bari dedim ki hesap kapandi sansinlar bende boyle bir duruma düşmeyim diye dedim yoksa ne alaka ne kadar acimasiz dusunceler bunlar yaa iyi ki bırakmış falan
- +1 yıl
Kız knka si olan erkeğe 10 kalbim olsun vermem sahsen nefret ediyorum
- +1 yıl
Kızın tek arkadası kocası olur sevglsıı olur erkegın de tek kız arkadası sevgilisi olur
- +1 yıl
Bozulsun sanane bu kız evlenince seni sılmıcek mı sanıyosn kocası olunca o arkadaşlarının
- +1 yıl
Benimde erkek arkadaşlarım vardı evlenince sildiler haklılarda cunku adı ustunde evlendi kız arkadaş olmaz evli erkegın
- +1 yıl
Yaaa ben evli miydim sanıyorsun sevgilimdi ve biz 8.5 ay falan çıktık zaten silcem dedi neden dedim benden onemli mi dedi değil sil madem ama engelle bari ayıp olmasın dedim bu suç mu yaa yaptım diyorum bende aldi sildi hepsini hadi onuda geç bana kac kere vurmuslugu var hemde milletin içinde yani birisinin sebebi de yukseklik korkum var diye gondola binmedigim için 1 tane vurmadım vurmazdim da zaten sadece seviyorum diye değil o olduğu icinde değil kimseye vurmam karşı cinsten yani ben boyle yaptim diyorum usttede baya bi acikladim zaten ama sen kalkmis gelmis iyi yapmış seni bırakmış diyorsun
- +1 yıl
O orpsuları bu kadar umursıyosan sen sevgili yapma kız knkalarınla ol
- +1 yıl
Tıksınc herıf
- +1 yıl
Ben olsam beynini patlatırdım o sadece vurmus
- +1 yıl
Hayret yaa umursasam sildirtirmiydim sildim iste bende demekki umursamıyormuşum tiskinc herif ne yaaa bide ben olsam beynini patlatirdim o sadece vurmuş diyorsun niyee yukseklik korkum var binemiyorum dedigim için mi beyni mi patlatirdin sen nasıl bi kafadasin yaaa sen feminist erkek düşmanı mısın sen bi ozele gelsene
- +1 yıl
O sevgiline sor bu yuzden bırakmıştır nedeni bu bence
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(45 üstü)+1 yılBu kadınların hem eşitlik diye bağırıp hem kendini bir erkeğin kollarında varolma çabası ne olacak acaba prenses değilde karşındakine kral gibi hissettiren bayan istiyoruz desek buralar yıkılır resmen hemen başlarlar işte vay efendim sen önce... ... Şöyle de , böyle de falan filan neyse inşallah bulursun
00 Yorumla
- Aşk İlişkileri konusunda 2,7b cevap paylaştı.
+1 yılBöyle de erkek olmaz ne o öyle mıy mıy 🙄🙄 yeri gelince küfür de etmeli mesela fanfinifinfon yaparken, kadınlar sever s*KS esnasında kendilerine hoyratça davranılmasını ve küfürlü konuşulmasını, bunu da mı istemiyorsun sen 🤔
014 Yorumla
Soran+1 yılIstemiyorum tabiki. Kendi inançlarini genelleyemezsin. Küfür ise en nefret ettiğim seydir. Küfür edince adam mi oluyorsunuz? S
- +1 yıl
Yoo siz kadınların erkeklere empoze ettiği şeyler bunlar, sert olsun hoyratça davransın argo ve küfürlü konuşsun istiyor hemen hemen tüm kadınlar, zaten küfür etmek saçma öyle bir durum da, zaten birebir tatbik ediyoruz daha neden küfür isterler anlamadım 🤔🙄🙄
Soran+1 yılDişari ciksan bu kriterleri kabul eden kadin bir elin parmağini gecmez. Ya da cevrende. Fazla dizi film izliyorsunuz. Azaltın
- +1 yıl
Tamam sen bir soru aç bakalım kaç kadın burada benim dediğime katılıyor gör 🙄 ama bir şekilde beni de etiketle soru paylaşımına ki haberim olsun
Soran+1 yılSen aç. Bu fikri savunan sensin ben miyim?
Soran+1 yılHakli cikacağima yuzde yuz eminim.
- +1 yıl
Ben de eminim
Soran+1 yılİyi sor bakayim.
- +1 yıl
Kadınların paylaşımı daha çok rağbet görüyor bu yüzden sen sor, ben sorsam 3 kişiyi geçmez cvp veren
- +1 yıl
S*eks esnasında argo ve küfürden hoşlanır mısınız diye sor ve size nasıl davranılması hoşunuza gider s*KS yaparken diye sorabilirsin
Soran+1 yılSadece sek* esnasindayi kastetmedin bu arada sen. Genel olarak hoyratca dsvranilmasi sert olunmasi kufur edilmesi hoslarina gider diyorsun.
- +1 yıl
Hayır s*eks esnasında diyorum
- +1 yıl
Neyse sorarsan sordum diye haber ver merak ediyorum cvpları
- +1 yıl
?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
66Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 261,9b cevap paylaştı.
u +1 yılOlur belki de
10 Yorumla
+1 yılAslında insanlar hep bunu sorguluyor yani beni sevecek birisi olacak mı Ben mutlu olacak mıyım belki de önünüze çıkan fırsatları hiçbir zaman değerlendirmiyorsunuz hep bir şeyler önyargı ile yaklaşıyorsunuz hep bir beklentilerinizi yüksek tutuyorsunuz, bundan da kaynaklı olabilir bir söz vardırkusursuz eş arayan eşsiz kalır.
Evet, öyle biri kesinlikle var. İnançlı olman güzel bir adım, doğru kişiyle bir gün karşılayacak olduğunu unutma ve inancını kaybetme, doğru zamanda doğru kişiyle bir gün mutlu olacağını unutma, sadece sabırlı ol ve umutla bekle diyorum.
20 Yorumla
+1 yılVar buradayım. Karşımda ki benimle hangi duygusal değerlerle bağ kurmaya önem veriyorsa ben de aynı karşılığı onunla çoğaltmayı, geliştirmeyi, paylaşmayı amaç edinirim. Severim, düşünürüm, ilgilenirim, korurum. Tüketmem, çoğaltırım. Harcamam, biriktiririm. Doğru karşılığımın her zaman en güzel eşi, arkadaşı, geleceği ve mutluluğu olmaya çalışırım. Birini tanıdıkça sever, güvenle doğru şekilde bağlanırım. Beni tanımaya değer veren bir insana her zaman aynı değer ve karşılığı gösteririm. Birbirini seven, sayan, geliştiren, benimseyen hayatı birlikte hep karşılayıp beraber paylaşabileceğim eşimi, dengimi bir ömür tanımak hep isterim.
33 yıldır ben onu bulamamışım. O beni bulsun.
15 Yorumla- +1 yıl
Öf sen de Çok kötüsün işte koz 24 yaşından küçük sen 33 böyle pedofili seveceğine hiç sevme
- +1 yıl
@hayallerdualaraa Bir dakika beni böyle suçlayamazsın ki. Ne dediğinden hiç bir şey anlamadım. Yorumlarımı kişiye özel yazmıyorum. Soruları herkes, her yaştan sorabilir. Bende okuyan herkese hitap edecek şekilde özgürce yazarım. Sonuçta tanışacağım insan da bu soruları görüp yanıtlara bakarken belki beni bulacak. Soru soruluyor ekranıma düşüyor ve genele hitap edecek şekilde içimden geçenleri yazıyorum. İstersen yorumumu yeniden bir daha okumayı deneyebilirsin.
- +1 yıl
@ilknurmss Sadece yaşıtlarımla tanışabilirim.
- +1 yıl
Haa o zaman kusura bakma abi sen adamsın
+1 yılEmin ol ben bunları yaşatacak birini istiyorum bir erkek olarak, hatta yaşatmaya çalıştığım da oldu. Ancak karşılığında aldığım şey ihanet oldu... Belkide bu güzel duyguların hepsini yanlış bir insanda tükettim. Bazen ümidi istemeden kestiğim oluyor ama Allah o kadar büyük ki, şeytan bunu unutturmaya çalışıyor bazen. İnşallah cümlemiz adına koşulsuz menfaatsiz, Allah için seven kalplerde bir ömür geçiririz. Duaya devam edin.
10 Yorumla
+1 yılAynı şeyleri emin ol bende diliyorum. Bu kirli düzeni bozulmuş Dünya'da; Allah korkusu ve aşkı ile yaşayan, eşine kıymet verebilecek merhamet sahibi insan bulmak çok zor. Hergün ediyorum, her namazımda bu duayı. Rabbim muhakkak kulunu zayi etmeyecektir, en doğru zamanda verecektir.
21 Yorumla
Soran+1 yılAynen öyle. Adam akilli yorumlardan bir tanesi. Çoğu soruyu gözüyle okuyup akliyla anlamamiş. Duaya devam detayli dua et rabbim verceektir ona zor değil
Gizli Üye(25-29)+1 yılBazen diyorum benim mutlu huzurlu yaşayanlardan ne eksiğim var diye ister istemez kıskanıyorum Allah affetsin benim de sizin de ve daha nicelerinin karşısına kendini edebini bilen kıymet bilen halden anlayan ılımlı eş çıkartsın 🤲 en önemlisi de imanlı ve takvalı olsun 🤲
42 Yorumla
Soran+1 yılAmiin. Umudunu kesme asla. Ve bol bol detayli dua et. Tum ozellikleri hakkinda. Olacak insallah 💖
Cevap sahibi+1 yılAmin ecmain iyisi nasip olmayacaksa da olmasın Rabbim engel olsun 🤲
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Birine Prenses gibi davranmak mantıklı geliyor mu sana? Prenses veya kralice değiliz. Böyle yapılan davranislari da uygun bulmuyorum.
Hee tabiki kibar erkek isteriz, kaba kadın veya erkek sevmem ben de.
Allah gönlüne göre versin kardeşim ama bu devirde kolay değil
20 YorumlaSu anki sevgilim cok kibar, comert, anlayisli, sadik ama dis gorunusu iyi degil mesrla. sirf onu karakterinden oturu sectim. bu saydiklarin olup da yakisikli olani da varsa milyonda 1 dir herhalde
40 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılRabb'im bize kalbimizden daha yakın. Ne diyor Kur'an-ı Kerim'de? "Dualara cevap veririm." Allah'a dayanıp güvenirsen ve dualarının cevabını en güzel şekilde alacağına inanırsan Rabb'im gönlüne göre bir eş nasip edecektir. Allah sabredenleri sever. Sabredip dualarla bekleyen bir kulunu yüz üstü bırakır mı hiç? Ben böyle inanıyorum ve bekliyorum. 😇
10 YorumlaOlur, neden olmasın? Hatta olursa soruyu güncelle biz de bilelim.
16 Yorumla
Soran+1 yılThousand years later... inşallah be sjsjks
Soran+1 yılEvet doğru. Ben biraz olumsuz bir tipim ondan. Düzelicez insallah su olaylar bi bitsin 👍🏻😅
Soran+1 yılDavetine icabet ediyorum sjsjs saol
+1 yılDevir artık öyle bir devir dikkat edin önünüze gelen her kişiye inanmayın
11 Yorumla
Soran+1 yılÖyle gercekten. İnsanlar çok iyi rol kesiyor
+1 yılOlabilir ama prenses gibi hissetmek için prens gibi hissettirmeniz gerek 😃
12 Yorumla
Soran+1 yılHissettiririz ama önce o hissettirmeli 😃
- +1 yıl
Hayırlısı olsun
- Aşk İlişkileri konusunda 477 cevap paylaştı.
+1 yılBen öyle biriyim tam senin dediğin gibi ama bende senin gibi düşünüyorum öyle hissetmeyi hak eden kız kaldı mı acaba gibisinden düşünüyorum sence öyle kız var mı
10 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 9,3b cevap paylaştı.
+1 yılPrenses gibi hissetmek gibi bir derdim hiç olmadı benim. Realist düşünür ona göre yaşarım ve karşımdaki insanın da samimi olması yeterli benim için..
05 Yorumla
Soran+1 yılBende realist bir insanim yasayisim mantigimda böyle. Ama aşk baska bir sey. Sevdigim insan da bana herkes gibi hissettirecekse ne farki olur diğer insanlardan. Partnerlerin ilişkisi çevremizle olan iliskimizden farkli olmali bence
- +1 yıl
Herkes gibi hissettirsin demiyorum, benim bahsettiğim pohpohlanmayı sevmediğim. Değeri canı yürekten vermesi ve kelimelerle süslemesindense davranışlarıyla iliklerime kadar hissettirmesi kafi.
Soran+1 yılE tamam iste bende prensesmişim gibi konuşsun demiyorum ki. Prenses gibi hissettirsin diyorum. Yani davranişlariyla tabiki
- +1 yıl
İşte hissetmek istediğim şeyi farklı adlandırıyorum. Prenses gibi değil sadece değerli :D
Soran+1 yılAslinda ayni kapiya çikiyor. Ama prenses yazdiğim için popüler kelime yüksek ihtimal o seni irite etti 😄 değerli hissetmek özel hissetmek evet 👍🏻
Aşk İlişkileri konusunda 3,6b cevap paylaştı. Muhakkak vardır ama size denk gelmemiştir efendim...
10 Yorumla
+1 yılKadınlar öyle erkekleri asla sevmezler. Yalan beyler inanmayın 🙂
28 Yorumla
Soran+1 yılYalan değil. Amaa şu bir gerçek ii bötle kadin bulmak da erkek bulmakta gercekten zor. Var ama nadir
- +1 yıl
Kadını asagilayacaksin. Biraz döveceksin. Erkek olarak ben bunu yapmaliydim. Bunu yapmazsan kadın sevmez. Toplumda kadına şiddete yoğun bir arzu var kadınlar tarafından. Mesela bir kadına çiçek al burun kıvırir ama okkalı bir tokat o kadını sana bağlar
Soran+1 yılYaa defol git. Sen kim oluyorsun kadina el kaldiriyorsun o elini bir yerlerine monte ederler. Haddinizi bilin!!
- +1 yıl
Hiçbir şey olmaz 😂 hakettiginiz gibi. Bundan önce de öyle yaptım hiçbir kadın beni terketmedi, efendi olunca bakmazlardi, el kaldırınca her kadının hoşuna gidiyor
Soran+1 yılUfak at civciler yesin. Redpill gibi akillilari izleyerek bir b*k olacagini saniyorsunuz ama yaniliyorsun. Taşima su ile değirmen dönmez. Taşıma akıl ile de. Yalnız olduğuna eminim. Ama artistlik yaparak gurur şovu yapiyorsun. Devam et. Ancak yatağina girecek kadin bulursun öyle. O kadar.
- +1 yıl
Ben utanmiyorum. Baba travmalarını atlatmaya g. tu yemeyen siz kadınlar daha utanç vericisiniz. Eminim çocukken çok acı cekmissindir.
Sen de bir kedi al, onu çok sev. Birazcık uyusturur çocukluk yaralarıni.
Onurlu bı yalnızlık daha iyidir. Sizin gibi akşam haberlerine çıkıp ünlü olmak istemem ben. Gerçi siz ünlü olunca çoktan bu dünyadan yitip gitmiş de oluyorsunuz unutmusum 😂
Soran+1 yılSeni doğuran anaya yazik. Şöyle oğlu olduğunu kesin bilmiyordur. burada bana özgüven ayaklari yapan klavye delikanlisi oğlu olduğunu görse yüzüne tükürür. Yapacak bir sey yok Alimden zalim zalimden alim doğarmiş. Yazik. Rezilsin.
- +1 yıl
😂
+1 yılSize hediye aldım hanfedniii 🥰🥰
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılYok onlar rol kesiyor ebu cehile dönüşüyorlar birkaç aya küfür desen hepsinde var argo desen ohooo erkeklerden bir cacık olmaz
32 Yorumla
Soran+1 yılGercekten küfür çoğunda var. Benim en tiksindiğm şey ağzi bozuk erkek. O yüzden imkansiz gibi geliyoe kufur etmeyeni bulmak
Cevap sahibi+1 yılSürekli uyarmama rağmen ana avrat küfür ederdi exim en sonunda bana mı küfür ediyorsun kime ediyorsun belli değil diyip küfür etmiştim iğrençler ya her hareketleri keko
+1 yılBen prenses gibi hissetmek istemiyorum sıkıyor her dediğimin olmasıda sıkıyor heyecan bunun neresinde
01 YorumlaOlsa ne olur iki gün sonra sıkılıp başka erkeklere gideceksin
01 Yorumla
Soran+1 yılBi tarafinizdan element uydurmasaniz mi
Aşk İlişkileri konusunda 312 cevap paylaştı. Biz prens olmadan prenses alan bir tek keloğlanı gördük prenses gibi hissetmek için karşındakininde prens gibi hissetmesi lazım
00 Yorumla
+1 yılAçıkçası öyle bir ihtiyaç duymuyorum. Kendi kendime gayet yetiyorum. Kendime değer verip zaman ayırıyorum ve kafam böyle çok rahat.
00 Yorumla
+1 yılKüfürsüzü çıkarabilşyoz mu :) sadık tartışmalı bi de :D
06 Yorumla
Soran+1 yılCikaramiyoruz. Küfür eden insanin her seyi yapabileceğine eminim. Şiddete de meyilldir her şeye de.
- +1 yıl
Şiddete meyilliyim zaten. Ama uygun hedeflere, öldüresiye
Soran+1 yılİyi aferin. Nesin yargıç mı? Ayrica şiddete meyilli bir insan için öfke anında herkes uygun hedeftir zaten. Yumuşatmaya çalişmayin
- +1 yıl
Hayır değildir, benim için değil. Evet, kendi adalet mekanizmama inanırım. İki aşırı uçta, dengeli bi şekilde götürdüğüme emin olabilirsin
Soran+1 yılŞiddete meyilli insan öfkesini kontrol edemeyen insan her şeyi yapar. Sen kendine o kadar güvenme. Peygamberimizin dediği gibi "asıl pehlivan birbirini güreşte yenen değil öfkelendiğinde öfkesini yenendir"
Çevreniz öfkenize tahammül etmek zorunda değil.- +1 yıl
Sandığın gibi değil işte
+1 yılBaşta herkes prensesmişsin gibi davranır sonra işinize gelirse moduna giriyorlar oyuzden umutlanmaya gerek yok
00 Yorumla
+1 yılÖyle olsalar bile istediklerini alıp basıp gidiyolar
02 Yorumla
Soran+1 yılIstediklerini vereceğimi kim söyledi ki.
- +1 yıl
Sadece cnsl anlamında demedim:)) öyle anladıysan napıyım
Gizli Üye(18-24)+1 yılSiz kızların bir erkekte istediği kriterlerle aynı kişiden beklediği davranışlar hiç uyuşmuyor da ondan. Mutluluğu hiçbir zaman bulamayacaksınız umarım da bulamazsınız.
04 Yorumla
Soran+1 yılYav yuru git. Çekemeyenlee dolusmus yorumlara ya ne hasetsiniz. Ben sana kötü dilekte bulunmadim. Ama sen bu kötü kalbinin karsiligini alirsin elbet. Klavye delikanliligi kolau
Cevap sahibi+1 yılYorumumu yazdıktan sonra diğer yorumları okumuştum. Senin de bir yorumun altına bad boy çocukları sevdiğini gördüm. Haklıymışım demek ki. Bulamıyorsan sıkıntı sendedir çünkü hem bad boy hem de prensesi gibi seven biri bulmak çok zor. Benim aslında demek istediğim senin bazı ölçütlerin dışına çıkmadan aynı ölçütle çelişen başka ölçütleri istemen. Bence sen de biliyorsun neden bulamadığının sebebini. Bana da çekemez demişsin de senden banane? Kimden banane sadece senden değil. Senin hayatın, senin seçimin ve seçimlerinin getirdiği sonuçlar hepsi sana ait bana dokunan bir şey yok.
Soran+1 yılOyle bir sey asla yazmadim. Uydurma. Kendi kötülüğüne kilif arama
Cevap sahibi+1 yılKusura bakma yanlış okumuşum. O tiplerden hoşlanmıyormuşsun aksine. Sana şöyle söyleyeyim o zaman, iyi insanı her yerde bulabilirsin. Prensesi gibi sever ama ne kadar gerçektir bilemezsin bunu sakın unutma. Çünkü bunların denk gelme ihtimali çok zor. Erkek bir kızın kendisinden etkilendiğini ya da onun kendisini cinsellik için kullanmaya çalıştığını anlar gözlerinden. Fakat erkek bu rolü kolayca yapabilir. Tanıdık bulabilirsin en mantıklısı bu. Belli sen kafaya takmışsın biraz bu olayı.
+1 yılBen tam olarak öyle biriyim de ne oldu? Yalnız kaldık bu yaşımıza kadar
02 Yorumla
Soran+1 yılBu yaşina kadar yalniz kaldiysan bu özelliklerinin olup olmadiğini nerden bileceksin yasamadan?
- +1 yıl
Ben kendimi iyi bilirim. Başkalarının aksine bozuk yönlerimi kabul etmekten hiç çekinmem. Çünkü hatasını kabul etmeyen hatasını düzeltemez
Şimdiki nesil kendini sevmiyor seni seveni nerden bulucan fifa 2024 değişmezler kşmseyi
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 12,2b cevap paylaştı.
+1 yılVar ama onlarda sevilesi olamıyorlar kadınlara karşı.
00 Yorumla
+1 yılBenim inancım yokkkk. Sadece duyguları kullanıp atıyorlar.
00 YorumlaOlacak olacak merak etme köprüyü geçene kadar istediğini verene kadar seni prenses de yapar kraliçe de sonra köle isaura olursun sonu hep aynı beklentiyi düşür yoksa mutlu olamazsın öyle bi erkek yok çünkü
01 Yorumla
Soran+1 yılKatilmiyorum.
Aşk İlişkileri konusunda 996 cevap paylaştı. Zeki Müren de bizi görecek mi gibi bir soru, görmeyecek.
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 853 cevap paylaştı. maalesef taze bitti hocam
12 Yorumla
Soran+1 yılÜzdün emirhan...
+1 yılOlur olur yeriz yeriz
10 Yorumla
+1 yılSiz karşınızdaki erkeği prens gibi hissetirebiliyorsanız mutlaka size prenses olduğunuzu hissettirecek biri olacaktır
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılbeni çok seven erkek arkadaşım arkadaşıyla yatıyomuş
02 Yorumla
Soran+1 yılOmg şrfsz
Cevap sahibi+1 yılaynen aq kızı da tanıyorumm kahve içtik kaç kezz
Gizli Üye(25-29)+1 yılOlmayacak kabullendim artık ben. Güzel seven, prenses gibi hissettiren adamlar da kapılmış zaten, bizede onları izlemek düşüyor
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)+1 yılBunların hepsi olmadanda prenses gibi hissedebilirsin bu o kişiye bağlı tatlım😄
02 Yorumla
Soran+1 yılMaalesef sadece ona bağli değil. Toksik insan seven bir yapim yok. Bad boy tarzi yani. Bana değer verecek kibar insani sevebilirim.
Cevap sahibi+1 yılE tamam da senin artı özelliklerin ne misal
Elbet sizin de karşınıza böyle biri çıkar. Önemli olan çıkınca değerini bilmek
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılYalnız değilsin merak etmee. Ben de düşünüyorum acaba diyorum gerçekten kaldı mı düzgün biri. Varsa inşallah karşılaşır ve musmutlu oluruz birlikte🥲
15 Yorumla- +1 yıl
Artık çok az böyle onlarda birbirine rast gelmiyor yalnızlığa devam ediyorsunuz
Cevap sahibi+1 yıl@Mr_shakespeare nasip kısmet bu işler hiç belli olmaz. Rast gelinmezse de hayırlısı öyledir
- +1 yıl
Valla ben pek hayırlı göremiyorum.
Cevap sahibi+1 yıl@Mr_shakespeare 🤷🏻♀️görmezsen görmezsin yapacak bir şey yok..
- +1 yıl
Kim bilir 🤷
Bulursan bana da haber ver bende bulamıyom slsksmsm
10 Yorumla
+1 yılÖyle olan kişileri de umursamıyosunuz ama farkında mısın acaba bunun
04 Yorumla
Soran+1 yılKarsima cikmadi daha nerden biliyorsun genelleme yapma
- +1 yıl
Kojuşmak isteyeni tanıma çabasına giriyo musun ki
Soran+1 yılOnunla ne alakasi var bunun? Burdan tanismak istediğimi kim söyledi ki?
- +1 yıl
Ne fark eder burdan ya da sosyal çevrenden değer verip umursayarak sen yaklaşıyor musun
+1 yılErkekler agzina s*can kadinlara hasta. Kopek cek, isteklerini talep et hepsi pesinde. Bu boyle yani bak cevrene anlarsin.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılBilmiyorumki. Güzel seven.. Hmmm.
Ben hiç görmedim. Herkes birbirine saldırıyor.
Küfür, seviyesizlik..
Güzel sevevnler de anam kız gibi ya. Hemen kırılıyorlar, alınıyorlar.. Ah ediyorlar haksız yere
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 8,3b cevap paylaştı.
s +1 yılBen buldum, demek ki imkansız değil wjdjsj
10 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı. Vardır yaa ben inanıyorum 🩷
10 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 17b cevap paylaştı.
+1 yılşans işi bazıları cidden aşkta çok şanslı
10 Yorumla
+1 yılVardır da denk gelmiyor bana hic
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılPrens gibi davranmıştım ama çok sevdiğimizden yanlışlaryaptı kimseyi çok sevmicen.
10 YorumlaYani bunlar var ama bir kötü alışkanlığım var bilgisayar oyunlarını çok severim sorun olur mu?😊☺️
00 Yorumla
+1 yılÖyle insanlar var evet ama siz o insanların değerini kıymetini bilmiyorsunuz
00 Yorumla
+1 yılBeni tarif etmen şako mu
12 Yorumla
Soran+1 yılSenin özgüven şaka mı
- +1 yıl
Yoo reel :)
Gizli Üye(36-45)+1 yılOlur muhtemelen. Değerini bil ama mutlaka.
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)+1 yılVar sadece doğru zamanı bekle
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)+1 yılİnşallaha olurr bir gün
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 390 cevap paylaştı. Sen bulma axxmxxk
01 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
+1 yılOlmak zorunda değil
yalnız ölen çok insan var01 Yorumla
+1 yılFelsefe seviyorsan şu ozelliklerin yarısı var
00 Yorumla
+1 yılOlmicak böyle enayi olursak
00 Yorumla
+1 yılBul beni kelebeğim 😛
00 Yorumla- Devamını Gör (50)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer