Birini karşılıksız seviyorum ve bu bana baya acı veriyor yinede onu unutmak istemiyorum sonuna kadar sevmek istiyorum neden?

Birini karşılıksız seviyorum ve bu bana baya acı veriyor yinede onu unutmak istemiyorum sonuna kadar sevmek istiyorum neden?
Cevapla