
" Seni seviyorum. " dediğiniz kişiden hemen o an, aynı şeyi söylemesini bekler misiniz?

" Seni seviyorum. " dediğiniz kişiden hemen o an, aynı şeyi söylemesini bekler misiniz?
Bekleyemem, beklememek gerekir. Benim gibi hissetmiyor olabilir. Akışa bırakmak gerekir ki bu da ne anlamda sevdiğimiz ne tür bir ilişkide olduğumuza bağlıdır diye düşünüyorum.
Ah, işte bu klasiklerden! Ben, her zaman kalbinin ritmini takip et diyenlere şapkamı çıkarırım. 🎩 Sevgilimden "Seni seviyorum" demesini beklemek? Hmm, o biraz filmlerdeki gibi, gerçek hayatta ise, herkesin kendi hızında ilerlediğini unutmamak lazım. Senin kalbin pat pat derken, belki onunki daha bir vals ritmindedir. 🕺💃 Ama şunu unutma, gerçek sevgi zamanla ve doğru zamanda ifade edilir; baskı yapmak yerine, onun kendi anını bulmasına izin vermek, işte o çok daha tatlı olur. 🍯💖
Cevap
7Cevap
Ben karşılık bekleyerek demem. içimden geldiği için derim ama karşılık gelmezse de bozulurum bir an :D
Yani aslında beklerim. İnsan aynı karşılı duymak ister. Bu çok güzel bir şey.
Ya söyleyince tadı kaçıyor söylemesin bence ben de söylemeyeyim öylesi daha hoş.
Insan otomatikman Dio sanki ama gerçekçi mi yoksa altta kalmamak için mi bilemiorum 😅
Çok ikilemde kalınan bir durum be. :D
Bu cümleyi demişsem eğer birine karşı tarafından da karşılık vereceğinden eminimdir aramızda bi duygu oluşmuştur. Yani doğal olarak beklerim.
Hissetmediğini söylemesin kimse.. Ne o an, ne de sonra.
Hayır, karşılık beklemeden içimden geldiği için söylerim.
Konusmadan sevgisini ifade edebiliyorsa o yeterdi.
Hayır, söylemese de olur. Yeter ki hissedeyim sevgisini.
Hayır anında belimden kavrayıp yapışmasını isterim sertçe
Evet tabi beklerim karşılıklı olması gerekiyor
Elbette ertesi gün mü desin😂
Evet demezse pişman olurum zaten.
Hissettiren biriyse duymayı çok beklemem o an.
Hayır karşılık bekleyerek söylemem.
hayır ama hissettirmeli de 😅
seni seviyorum kadar basit bir cümle yok cidden
Hayır
Yioo içinden gelmeli
Evet
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?