
Düşünürum
Düşünmem
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç

Aslında şöyle ben siyaset konusuna tövbeliyim ve konuşmasını da sevmiyorum çünkü vefat ettiğimizde mezarımıza gelmeyecek siyasetçiler yüzünden tabutumuzu taşıyacak dostlarımızın/kardeşlerimizin ve insanların kalplerini kırıyoruz, elimize ne geçiyor?
HİÇ BİRŞEY! Siyasi görüşü farklı olan birisi sürekli bana siyaseti açıp şuna oy verelim buna oy verelim diye habire sürekli aynı konuyu açıp hep sürekli bahsedicek ise ben bu kişiyle olamam ve hayat sürdüremem, 1 sefer anlayışla karşılarım 2 kızarak de anlayış sağlarım 3'te kızarım bir daha açarsa kolaylıkla rehberden insanları sildiğim gibi silerim O'nu da.
Düşünürüm çünkü evlenirken insanları siyasi görüşlerini çok takip etmiyorsunuz evlendikten sonra ortaya çıkıyor yani bu nedenden dolayı da boşanacak değilim çünkü bana göre siyasilerin hepsi aynı
, hepsinin derdi koltuk sevdası
Cevap
12Cevap
Tamamen zıt bir görüş ise hayır düşünmem.
Evet düşünürüm neden olmasın.. din ayda siyaseti farklı görüşte olan bir kadına aşıksam ve iyi anlaşıyorsak evlenirim ya da sevgili olurum zaten
Düşünürüm neden olmasın ama sürekli siyaset konuşan biriyse pek mümkün değil
Vatanını milletini seven biri olması önemli.. Bunun için de herhangi bir ideolojik fikrin altında olmasına gerek yok.. Siyaset ve particilik sevmem..
Evleneceğim kişinin de bir insan ve o insanın kendi mantığı aklı ve düşünceleri olduğunu varsayarsak her düşüncemiz her fikrimiz aynı olamaz önemli olan birbirimizi kırmadan üzmeden kıvamında ve tadında kendi siyasi fikrimizi savunabiliriz bence
Evde siyaset yasaklanmalı önce... Yoksa evlilik nanay
Düşünmem, çocuğunuzu buna göre büyüteceğiz sonuçta.
Karşılıklı sevgi ve saygı olduktan sonra neden olmasın ki? Farklı görüşlere saygılı olmak çok zor bir şey de değil ki zaten olması gereken en temel şeylerden biri
Uyum şart
Her konu da uyum gerekli.
Sürekli çatışma halinde olmak istemiyorum.
O yüzden farklı görüş varsa yapamam.
Sadece siyasi değil, bir çok şey için geçerli.
Kusura bakmayın kürtse biraz düşünürüm hdp dem parti gibi terör yandaşıysa asla muhattap olmam. Tiksinirim.
Valla sizde kusura bakmayın ama bende böyle düşünen insanlardan tiksiniyorum. kürtler terörist değildir
Ben Kürtlere bir şey demedim konuyu saptırma
Olmaz gibi nedeni anlaşamayız kız kanki vardı Reis sloganı attım diye bana küsmüştü
kız kurtulmuş valla bi ıq süzden
@olesineelo hemen hakeret ediyorsunuz sonra destek beklersin
Manyak gibi değilse sıkıntı yok
Düşunmem cunku ulkede kutuplasma mevcut ortasi yok farkki goristeyse asiridir kesin
çok uç noktalar olmadığı sürece düşünürüm
Birbirimize saygı duymamız lazım
Düşünürüm
Cşnsellik ambargosu yoksa hertürlü şwkilde geçinirim
Hayır.
Düşünmem
çok zıtsa hayır
hdpli değilse evlenirim
Sacmalamayin arkadaslar düsünmeyin yani
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?